Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ellebel schreef:.Marahorse, de rendac heeft ook een speciale ophaaldienst voor paarden, komen ze hem met een soort trailer apart halen.
Natasja91 schreef:Ik ben er nog steeds niet over uit wat ik zou willen met mijn oudje. Het is kiezen tussen twee kwaden...
Vereal schreef:Ik ben ertegen om een paard te laten slachten. Het is niet eerlijk tegenover het paard.
Feel_Free schreef:Ik zou mijn pony echt niet tegen willen komen in een frikandel !
Dus dan laat ik ze liever inslapen en bij inslapen wat je zelf zegt je stuurt iemand die bijna op sterven licht waar je een hechte band mee hebt toch ook neit naar de slachter zo van dan lijdt die minder.
Die laat je toch ook vredig inslapen ? Als eht even kan zou ik met mijn pony hetzelfde doen.
Feel_Free schreef:Ik zou mijn pony echt niet tegen willen komen in een frikandel !
Dus dan laat ik ze liever inslapen en bij inslapen wat je zelf zegt je stuurt iemand die bijna op sterven licht waar je een hechte band mee hebt toch ook neit naar de slachter zo van dan lijdt die minder.
Die laat je toch ook vredig inslapen ? Als eht even kan zou ik met mijn pony hetzelfde doen.
rintjuh schreef:ik zou mijn paard nooit laten slachten..
lorelei schreef:heb je hier ook argumenten bij?
IKbenEllen schreef:
meissiexx schreef:ik zeg oko niet dat ik er voor ben.
maar ja liever voor geen van bijden.
maar bij sommige is er gewoon geen andere keus.