Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SmeeJ schreef:Ik zoek een heel schattig naampje voor een minishetlander
anoeschka13 schreef:via google intypen ierse jongens/meisjesnamen kom je vanzelf op verschillende sites waar gelijk
de betekenis staat zo ben ik aan sheridan (ongetemd ) gekomen
groetjes
anoeschka13 schreef:via google intypen ierse jongens/meisjesnamen kom je vanzelf op verschillende sites waar gelijk
de betekenis staat zo ben ik aan sheridan (ongetemd ) gekomen
groetjes
pimmela schreef:hoi hoi,
ik heb eergisteren een super paard gekocht. het is een bont paard. nu ben ik op zoek naar een mooie maar toch stoere naam voor hem, wie helpt?? ga met hem western rijden dus wil eingenlijk wel iets in die richtin.
paxine schreef:pimmela schreef:hoi hoi,
ik heb eergisteren een super paard gekocht. het is een bont paard. nu ben ik op zoek naar een mooie maar toch stoere naam voor hem, wie helpt?? ga met hem western rijden dus wil eingenlijk wel iets in die richtin.
James bont
stephanie09 schreef:wie oh wie kan mij helpen?
ik zoek een naam voor een fjord die we misschien willen kopen maar hij staat in stamboek geschreven en durk vind ik niet zo een leuke naamgek hea
zouden jullie misschien wat namen in een pb sturen anders check ik het weer veels te laat !
ik hou jullie op de hoogte als ik een leuke naam heb gevonden!
alvast bedankt!!!!!
groetjes stephanie
xWhitneyx schreef:stephanie09 schreef:wie oh wie kan mij helpen?
ik zoek een naam voor een fjord die we misschien willen kopen maar hij staat in stamboek geschreven en durk vind ik niet zo een leuke naamgek hea
zouden jullie misschien wat namen in een pb sturen anders check ik het weer veels te laat !
ik hou jullie op de hoogte als ik een leuke naam heb gevonden!
alvast bedankt!!!!!
groetjes stephanie
merrie / ruin
xWhitneyx schreef:Fjordy (niet echt origineel haha maar vind t wel grappig
)