Maar eveneens is het een feit dat smaken verschillen, en soms is het gewoon niet je ding, en dat is zeker ook ok.
Benzz schreef:Uiteraard kun je het verwachten, maar ik heb een Voltaire gehad wiens volle zus en broer WK lanaken sprongen en de mijne kon nog niet over een balk heen. Wel topfijn dressuurpaard.
Hahaha zo ken ik er ook enkele! En het omgekeerde trouwens ook, dressuurgefokte paarden die bovengemiddeld kunnen springen
Zelf trouwens totaal onverwachts ook een nieuwe aanwinst
was al wel weer een tijdje aan het rondkijken naar 3jarigen, maar nog niet echt concreet, enkel als het dé juiste zou zijn hadden we gezegd... en toen kocht ik een beetje "per ongeluk" een paard online op de veiling van Haras de Hus. Een heel verhaal en avontuur verder staat ze nu een goede week bij ons en ik ben er super blij mee
En ik heb niet naar papier gekeken, maar misschien ook nog wel interessant om er een veulentje uit te fokken. Dus we hebben het hier niet over geld, maar over smaak. En ook niet over amateur of niet, want volgens mij zijn we allemaal amateur hier. Of er moet ineens een Bokker zijn hand opsteken die binnenkort in Parijs een rondje mag rijden 
(en uitzonderingen daargelaten).