kiko schreef:Prachtig veulen.. als ik dit zo zie misschien dat ik dan toch een keer een vos ga proberen.
Op zijn vroegst ga ik volgend jaar pas dekken dus heb gelukkig nog even. Maar houd wel van dat wit!
Zeker doen
nouja ik ben natuurlijk bevooroordeeld, maar ik hou van vos en dan helemaal met veel wit
Allemaal bedankt voor de felicitaties ! Voor de liefhebbers vast 2 droogfoto's

Naam ben ik echt nog niet uit dus als jullie suggesties hebben ? Iemand noemde Vice Versa dat vond ik ergens wel leuk klinken maar het moet voor mijn gevoel bij hem passen en wat ik op mijn lijstje had vind ik nog niet echt fitting zegmaar.
Fay doet het ook goed

Heel ander type dan die van Phoebe
Grappig dat uit moeder en dochter en dezelfde hengst dan zo'n verschillend type komt
Het is echt een huppeltutje
Vino mag ik nog niet mooi op de foto zetten, maar kon wel wat filmpjes maken
Echt mooi hoe diep zwart hij is
Charlotte is nog steeds niet veel verder, wel niet helemaal zichzelf dus dat wordt weer een nachtje op stal. Ga nu zo even weer in mijn eigen bedje een paar uurtjes snurken en dan kan ik er hopelijk weer tegenaan. De dagen vliegen voorbij zo in een waas, maar ik kan alleen maar met een dikke glimlach genieten van ons fokkergeluk tot nu toe. Onwijs dankbaar dat alles zover goed heeft mogen gaan.
Morgen volgens mij mooi weer dus dan hopelijk weidefoto's