Wie gaat er op zoek naar een paard - deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 20:17

different1 schreef:
Kay_kim: is de merrie in mijn onderschrift niks voor je?

:D
Jawel, ik heb je geappt (of toch op het nr van de advertentie geappt)

different1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 20:35

Kay_Kim schreef:
different1 schreef:
Kay_kim: is de merrie in mijn onderschrift niks voor je?

:D
Jawel, ik heb je geappt (of toch op het nr van de advertentie geappt)

Tof! Ik ben niet de eigenaar of adverteerder, maar paardje is nakomeling van onze merrie en zie haar graag goed terecht komen.
Succes, hoop dat het wat wordt!

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 21:25

Oeeh hoe leuk zou het zijn als de dochter van Tani terecht zou komen bij een zoekende Blokker!?

Vandaag is deze dame alweer een week van mij! Wat gaat dat snel zeg!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Voor meer foto’s heb ik haar maar vast een eigen topic gegeven :Y)

Kymalin

Re: Wie gaat er op zoek naar een paard - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 21:27

Ik zat haar net in je itp topic te bewonderen! Wat een leuk dier!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 21:59

Wat fijn Alja! Getroffen met die pony!

Mijn dochter is vandaag zelf naar de buurvrouw gelopen en heeft gevraagd of ze daar mag helpen verzorgen. Dat mocht, dus we kijken eerst maar even aan of dit wat gaat worden. Wie weet is ze de komende paar jaar gelukkig daar met de shetten en kan ze daarna verder op mijn toekomstige grote D/E :D en zo niet heb ik in elk geval even "uitstel van de beslissing" gekregen.
Valt mijn oudje van (bijna) 31 weg heb ik ook wat meer mogelijkheden thuis.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 22:10

Wat een leuke Seni <3
@Jouce fijn dat je even wat “ademruimte” hebt gekregen

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 22:13

Leuk hoor Seni!
Ik lees nog steeds mee, maar heb het druk met leren voor ( weer ) een moeilijk examen. Naast mijn fulltime baan is studeren toch knap lastig.

Kymalin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 22:14

xSCWx schreef:
Haha, ik kreeg bij deze man meer het idee dat hij me zou ontvoeren als ik daar aan kom en mijn organen eruit haalt :') nee zonder gekheid, een heel kaal profiel met een fotoshoot profiel foto, van het paard een fotoshoot achtige foto en perfect gereden, goede sprong etc. Gaat weg omdat de man er geen ruiter meer voor heeft. Gaf uit zichzelf al aan dat de prijs nog wel wat lager kon toen ik niet meer reageerde :+ en als ik het te ver rijden vond om te komen bezichtigen (3u enkele reis) zou hij hem wel laten brengen en mag ik hem een maand op proef. Nou zo goed gelovig ben ik ook allemaal niet, waarschijnlijk krijg ik dan een ezel afgeleverd ofzo :') (of niks uiteraard) maar voor wie wel serieuze interesse heeft: stuur me gerust een prive bericht.

@kay-kim jammer dat je er af bent gevallen! Reden ze hem niet voor? Of was hij toen wel braaf?

Dat is inderdaad wel een beetje bijzonder.

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 22:38

Ineke2 schreef:
Leuk hoor Seni!
Ik lees nog steeds mee, maar heb het druk met leren voor ( weer ) een moeilijk examen. Naast mijn fulltime baan is studeren toch knap lastig.

Herkenbaar!
Hier net de examen week er weer opzitten. Nu scriptie afmaken binnen 3 weken en dan hopelijk tegen de zomer de alllleeerlaatste examen periode. Dan eindelijk klaar met school na 4 jaar combinatie van werk met studie… is je einde in zicht?

Dankjulliewel! Ben nog steeds ontzettend blij met haar!

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 23:23

De dochter van Tani is een superlieve, correcte en gezonde merrie. Ze is doodeerlijk maar wel gevoelig en heeft een zelfzekere ruiter nodig. Kwaliteit heeft ze in ieder geval genoeg ! Net zoals Different wens ik haar een blij end 5*+ huisje, dat verdient ze echt!

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 23:37

xSCWx schreef:
Ik heb ook zoekertjes geplaatst op marktplaats en Facebook, ik kreeg net een bericht met video’s van een prachtig goed gereden paard (denk Z) die een leuke sprong laat zien. Ik mag hem hebben voor €3500 en een maand op proef :+ heb maar vriendelijk bedankt.

Wattt??? Waarom zou je dat weigeren? :oo

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 23:47

Avalanche schreef:
xSCWx schreef:
Ik heb ook zoekertjes geplaatst op marktplaats en Facebook, ik kreeg net een bericht met video’s van een prachtig goed gereden paard (denk Z) die een leuke sprong laat zien. Ik mag hem hebben voor €3500 en een maand op proef :+ heb maar vriendelijk bedankt.

Wattt??? Waarom zou je dat weigeren? :oo

Als het te mooi is om waar te zijn, dan is dat ook zo. Ik word liever niet opgelicht :D

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 00:03

Als ik dit lees geloof ik niet dat dit paard daadwerkelijk bestaat, iig niet zoals die omschreven wordt... Het is of een kromme ezel waar iemand zsm vanaf wil of gaat het niet om een paard maar om een vent die nogal wanhopig persoonlijk contact met SCW zoekt om welke verdachte redenen dan ook. Die man heeft ook op jouw zoekertje gereageerd en geen eigen advertentie geplaatst toch SCW? If it's too good to be true it's definitely not true zegt mijn ervaring :o

Ik heb trouwens 1x in mijn leven een zoekertje op MP geplaatst dat ik een bijrijdpaard zocht, kreeg eerste dag nog 2 hijgende mannen aan de telefoon waarvan eentje wilde weten of ik toevallig de gewoonte had om naakt te slapen. Dat was genoeg MP voor mij :') Toen ik een paard te koop op MP had staan was het vergelijkbaar verhaal met paar mensen, weird oliebol. Met zelf op advertenties reageren kan ik tenminste zulke aparte gevallen eruit filteren.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 00:12

Haha ja dit paard is echt wel een stuk duurder dan €3500. Ik denk dat deze eerder richting een paar tienduizend gaat en dan schat ik nog laag denk ik. En ja hij reageerde inderdaad op mijn zoekertje.
Mensen kunnen ook zo vaag zijn op marktplaats enzo. Alsof die mensen dat je echt zit te wachten op vieze praat als je een advertentie zet.

Ik heb een geweldig paardje gezien. In Spanje ;( vind ik toch wel erg ver weg om te gaan kijken… e-horse ID 2976954 schimmel arabier

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 00:16

Oh jawel hoor. Ik ben zo aan heel leuke paarden gekomen. Soms was er nog wat werk aan :) maar kan echt. Voor sommige mensen is een goede plek gewoon veel belangrijker :)

Kennis van mij had een tijdje terug onwijs leuk paard te koop, ruin, 15 jaar oud, goed gereden, en ze kon m zelf niet meer aanhouden. Heel tof paard. Mensen dachten dat het too good to be true was.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 06:19

xSCWx schreef:
Haha ja dit paard is echt wel een stuk duurder dan €3500. Ik denk dat deze eerder richting een paar tienduizend gaat en dan schat ik nog laag denk ik. En ja hij reageerde inderdaad op mijn zoekertje.
Mensen kunnen ook zo vaag zijn op marktplaats enzo. Alsof die mensen dat je echt zit te wachten op vieze praat als je een advertentie zet.

Misschien is ie een nulletje vergeten :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 07:36

Seni schreef:
Herkenbaar!
Hier net de examen week er weer opzitten. Nu scriptie afmaken binnen 3 weken en dan hopelijk tegen de zomer de alllleeerlaatste examen periode. Dan eindelijk klaar met school na 4 jaar combinatie van werk met studie… is je einde in zicht?

Dankjulliewel! Ben nog steeds ontzettend blij met haar!

Het einde is wel redelijk in zicht, maar ik denk gewoon van examen naar examen om overzicht voor mezelf te houden :)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 07:37

Dat zou wel de grap van week zijn... dan zou ik hem sowieso ophalen voor dat geld :+

Lizenlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 08:54

Ik snap enerzijds wel dat SCW het niet vertrouwde, maar van de andere kant hij wou hem ook komen brengen toch? Wat kan er dan misgaan als je er voor zorgt dat je een sterke vent bij je hebt als knokploeg voor het ergste geval?

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 13:25

Lizenlotte schreef:
Ik snap enerzijds wel dat SCW het niet vertrouwde, maar van de andere kant hij wou hem ook komen brengen toch? Wat kan er dan misgaan als je er voor zorgt dat je een sterke vent bij je hebt als knokploeg voor het ergste geval?

Als je pas hoeft te betalen NA de proeftijd kan er inderdaad toch niet veel mis gaan.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 13:35

Nee daarom ook.

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 17:01

Lukasje schreef:
De dochter van Tani is een superlieve, correcte en gezonde merrie. Ze is doodeerlijk maar wel gevoelig en heeft een zelfzekere ruiter nodig. Kwaliteit heeft ze in ieder geval genoeg ! Net zoals Different wens ik haar een blij end 5*+ huisje, dat verdient ze echt!

Ze is waarschijnlijk verkocht, spijtig want ik wou echt een keertje gaan kijken, hopelijk heeft ze een leuke thuis gevonden.

Ik had donderdag ook nog even op een paardje van een vriendin gereden, niet wat ik zoek want hij is enorm groot, 1m80… dus totaaaaaaaal niet wat ik zoek… maar het ging wel goed, paard kent zen werk maar ik kon het ook wel gereden krijgen… zijgangen gingen goed, arbeidspirouette, wisseltje gesprongen langs beide… mijn zoektocht is nog niet lang bezig maar misschien toch overwegen om dat ‘groot’ door de vingers te zien?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 17:58

Vandaag in het zonnetje grondwerk gedaan. Ze was zo braaf en wilde het heel graag goed doen en snappen wat ik van haar vroeg <3

Hier moest ze opzij, dat deed ze op een heel lichte hulp.
Afbeelding

Netjes meelopen kan ze natuurlijk ook :D
Afbeelding

Ze is af en toe wel afgeleid, maar blijft dan nog steeds met mij bezig / weet waar ik ben. Dat vind ik erg fijn, want dat maakt de kans kleiner dat ze opeens bovenop mij zou springen bijvoorbeeld.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 18:06

Braaf kind :D

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 18:06

Wat een knapperd Ineke! <3