different1 schreef:Kay_kim: is de merrie in mijn onderschrift niks voor je?

Jawel, ik heb je geappt (of toch op het nr van de advertentie geappt)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kay_Kim schreef:different1 schreef:Kay_kim: is de merrie in mijn onderschrift niks voor je?
![]()
Jawel, ik heb je geappt (of toch op het nr van de advertentie geappt)
xSCWx schreef:Haha, ik kreeg bij deze man meer het idee dat hij me zou ontvoeren als ik daar aan kom en mijn organen eruit haaltnee zonder gekheid, een heel kaal profiel met een fotoshoot profiel foto, van het paard een fotoshoot achtige foto en perfect gereden, goede sprong etc. Gaat weg omdat de man er geen ruiter meer voor heeft. Gaf uit zichzelf al aan dat de prijs nog wel wat lager kon toen ik niet meer reageerde
en als ik het te ver rijden vond om te komen bezichtigen (3u enkele reis) zou hij hem wel laten brengen en mag ik hem een maand op proef. Nou zo goed gelovig ben ik ook allemaal niet, waarschijnlijk krijg ik dan een ezel afgeleverd ofzo
(of niks uiteraard) maar voor wie wel serieuze interesse heeft: stuur me gerust een prive bericht.
@kay-kim jammer dat je er af bent gevallen! Reden ze hem niet voor? Of was hij toen wel braaf?
Ineke2 schreef:Leuk hoor Seni!
Ik lees nog steeds mee, maar heb het druk met leren voor ( weer ) een moeilijk examen. Naast mijn fulltime baan is studeren toch knap lastig.
xSCWx schreef:Ik heb ook zoekertjes geplaatst op marktplaats en Facebook, ik kreeg net een bericht met video’s van een prachtig goed gereden paard (denk Z) die een leuke sprong laat zien. Ik mag hem hebben voor €3500 en een maand op proefheb maar vriendelijk bedankt.
Avalanche schreef:xSCWx schreef:Ik heb ook zoekertjes geplaatst op marktplaats en Facebook, ik kreeg net een bericht met video’s van een prachtig goed gereden paard (denk Z) die een leuke sprong laat zien. Ik mag hem hebben voor €3500 en een maand op proefheb maar vriendelijk bedankt.
Wattt??? Waarom zou je dat weigeren?
xSCWx schreef:Haha ja dit paard is echt wel een stuk duurder dan €3500. Ik denk dat deze eerder richting een paar tienduizend gaat en dan schat ik nog laag denk ik. En ja hij reageerde inderdaad op mijn zoekertje.
Mensen kunnen ook zo vaag zijn op marktplaats enzo. Alsof die mensen dat je echt zit te wachten op vieze praat als je een advertentie zet.
Seni schreef:Herkenbaar!
Hier net de examen week er weer opzitten. Nu scriptie afmaken binnen 3 weken en dan hopelijk tegen de zomer de alllleeerlaatste examen periode. Dan eindelijk klaar met school na 4 jaar combinatie van werk met studie… is je einde in zicht?
Dankjulliewel! Ben nog steeds ontzettend blij met haar!
Lizenlotte schreef:Ik snap enerzijds wel dat SCW het niet vertrouwde, maar van de andere kant hij wou hem ook komen brengen toch? Wat kan er dan misgaan als je er voor zorgt dat je een sterke vent bij je hebt als knokploeg voor het ergste geval?
Lukasje schreef:De dochter van Tani is een superlieve, correcte en gezonde merrie. Ze is doodeerlijk maar wel gevoelig en heeft een zelfzekere ruiter nodig. Kwaliteit heeft ze in ieder geval genoeg ! Net zoals Different wens ik haar een blij end 5*+ huisje, dat verdient ze echt!