Harmonie in chaos vinden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Yoyeux Coeur voorlopig de laatste keer thuis...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-22 00:06

misschien toch de onbewuste spanning van ons ivm het hele gedoe in oekraïne...

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 00:09

Denk het. Madammeke is nogal puberaal ook _O-

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 00:25

Mja hier zijn ze ook heftiger dan normaal...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-22 00:53

Ofwel zijn het lentekriebels. :+
Moet wel zeggen dat Rêve vandaag uitzonderlijk braaf was onder het zadel, ietwat "lui" zelfs naar mijn zin maar ik heb al vermeld dat mijn man beweerd dat Rêve gewoon een normale reactiesnelheid heeft maar dat ik die idioot van een Sam gewend ben. :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-22 00:55

Is er een van jullie die graag/goed engels leest en die ook zin heeft om zeg maar "mijn avond" te lezen?
het veranderd niks maar... Mijn fysio blijft me vertellen dat communiceren over dit soort oliebol helpt dus.. Alleen schrijf ik dus vrijwel altijd in het engels..

Astrid_Brann

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 02:01

Ik ben een (hele) stille meelezer, denk onderhand in het Engels dus als je een stille meelezer jouw verhaal aandurft dan help ik graag!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 02:28

Hier nog zo'n stille willy.
Lees wel elke keer mee.

Mocht je je verhaal kwijt willen..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-22 02:35

Lief van jullie :+:
Jullie hebben PB... fysio zegt steeds dat delen beter is dan op kroppen dus.,,ga morgen wel pas antwoorden want mijn medicatie is de overhand aan het krijgen. :oo

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 03:05

Heb jouw pb beantwoord.

Frieke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 11:39

Hier ook een stille meelezer (volg nog maar een paar topics op bokt en dit is er eentje van, ik post zelden of nooit), but if you want to share, feel free to do so.

Ik vind je verhalen altijd fijn om te lezen en je manier van omgaan met je paarden is al helemaal super. Ze mogen in hun pollekes wrijven met een baasje zoals jou. Ik denk (of ben behoorlijk zeker) dat ze op veel andere plekken zoveel geluk niet zouden hebben.

Goldwynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 12:01

Ik verhuis graag mee als het topic van KS verhuisd! Ik lees stilletjes mee. Vind je manier van schrijven en vertellen heel boeiend en lees je posts erg graag!

Ik hoop dat het delen via de PB inderdaad helpt en je wat rust geeft! Klinkt niet als een fijne situatie, sterkte ermee!

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 12:27

Ooo ja... Joyke wordt een serieuze Joy en mag natuurlijk niet in de kraamstal blijven huppelen :+ dus we huppelen gewoon mee naar de volgende lokatie

Je mag mij trouwens altijd pb-en of appen :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-22 13:18

Ik vermoed dat we naar Paardenpraat gaan vliegen.. Ik ga deze week toch eens proberen of meneer op foto wil. :+ (hij poseert niet meer graag lijkt het)
en ga nog een paar PB's verzenden. Ben oprecht benieuwd of iemand er een kijk op heeft die zou kunnen helpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 13:22

Dames(en ev heren) ons stressgevoel inderdaad die ellende in het Oosten heeft zijn weerslag op ons en dan vanzelf op onze paarden.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-22 13:26

momenteel staan mijn twee dwazen te kijken naar de honden die op het gras liggen te chillen alsof ze naar een circusvoorstelling aan het kijken zijn met hun twee. :+

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 13:53

Foto or it didnt happen!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-22 13:57

Op één van de twee foto's zal je Yaiko moeten zoeken, die heeft zich in de schaduw gelegd. Rêve staat helemaal in het hoekje omdat Sam vond dat ze daar moest staan. :+
Afbeelding
Afbeelding

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 16:02

Ayasha schreef:
Pien: is er iets dat ik kan doen dat het voor jou makkelijker kan maken om te lezen?

Je korte stukjes kan ik heel gemakkelijk lezen. Als het om hele lappen tekst gaat, en dan vooral 's avonds, is het vaak gewoon teveel en te vermoeiend. Dat ligt niet aan jou. Heb ik ook in andere topics. En dan lees ik zoals ik vroeger stukken van de overheid las (dat is dus diagonaal zodat ik de grote lijn heb en bij bepaalde woorden even extra goed lezen). Tot nu toe werkt dat erg goed.
En soms denk ik op Bokt, ik hoef ook niet alles te lezen.
Bv als ik in een topic 's ochtends komt wat hard loopt, dan kijk ik per blz naar het belangrijkste en ben ik zo bijgelezen. Anders ben ik al afgebrand voordat de dag begonnen is.
Ik kan goed lezen hoor, maar het is net nu ik zoveel Engels, Frans en Nederlands praat elke dag en lees, dat ik eerder vermoeid raakt met het lezen in mijn eigen taal.

Dus Ayasha ik geloof niet dat je iets kan doen. Want je laat genoeg alinea in je teksten ertussen en je schrijft erg grappig .
Lief dat je het vraagt.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 16:15

Fijn die paarden en honden tv!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 19:02

Ayasha schreef:
Rêve staat helemaal in het hoekje omdat Sam vond dat ze daar moest staan. :+

Haha Sam :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-22 19:14

pien_2010 schreef:
Ayasha schreef:
Pien: is er iets dat ik kan doen dat het voor jou makkelijker kan maken om te lezen?

Je korte stukjes kan ik heel gemakkelijk lezen. Als het om hele lappen tekst gaat, en dan vooral 's avonds, is het vaak gewoon teveel en te vermoeiend. Dat ligt niet aan jou. Heb ik ook in andere topics. En dan lees ik zoals ik vroeger stukken van de overheid las (dat is dus diagonaal zodat ik de grote lijn heb en bij bepaalde woorden even extra goed lezen). Tot nu toe werkt dat erg goed.
En soms denk ik op Bokt, ik hoef ook niet alles te lezen.
Bv als ik in een topic 's ochtends komt wat hard loopt, dan kijk ik per blz naar het belangrijkste en ben ik zo bijgelezen. Anders ben ik al afgebrand voordat de dag begonnen is.
Ik kan goed lezen hoor, maar het is net nu ik zoveel Engels, Frans en Nederlands praat elke dag en lees, dat ik eerder vermoeid raakt met het lezen in mijn eigen taal.

Dus Ayasha ik geloof niet dat je iets kan doen. Want je laat genoeg alinea in je teksten ertussen en je schrijft erg grappig .
Lief dat je het vraagt.

Als het jouw helpt dan wil ik lange Posts ook proberen op te delen in een paar kortere. Daar zullen de mods vast niet moeilijk om doen als ze weten waarom. Dan kan je ze ‘per keer’ lezen.

Vaak zijn de lange Posts toch meerdere verhalen in 1 post.

Culaccino: ja Rêve snuift eens en doet gewoon wat hij vraagt. _O- alsof ze weet dat ie gewoon een beetje apart is en er niks aan kan doen :+:

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 20:08

Gewoon niet teveel aandacht aan besteden, het maakt het wel wat gemakkelijker. Je bent lief!!

boyca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 20:23

en daarom volgen we graag Pien
Ik vindt je ook heerlijk vertellen en ik ben een beelddenker dus ik geniet van je topic en verhuis dus ook graag mee ook al post ik niet veel.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-22 20:27

Frieke84 schreef:
Hier ook een stille meelezer (volg nog maar een paar topics op bokt en dit is er eentje van, ik post zelden of nooit), but if you want to share, feel free to do so.

Ik vind je verhalen altijd fijn om te lezen en je manier van omgaan met je paarden is al helemaal super. Ze mogen in hun pollekes wrijven met een baasje zoals jou. Ik denk (of ben behoorlijk zeker) dat ze op veel andere plekken zoveel geluk niet zouden hebben.

:+:
Dankjewel trouwens, Als ik zo op mijn pc kan heb ik een klein dag-verslagje dat wel mooi past als het topic straks verhuist.
Meanwhile een filmpje: :+:

Dit is hun grote welde waarop ze zich mogen uitleven. Vanvoor aan de ingang is ie stuk gelopen maar achteraan hebben ze nog gras. :j

Wat leuk om te zien dat er zoveel stille meelezers zijn. :+:

We hopen in de toekomst nog wat grond vast te krijgen (1 specifiek stuk eigenlijk meer). Maar geduld is een schone deugd... mogelijk gaan we op termijn ook nog een stuk van de buren kunnen overnemen. Die zijn er over aan het praten. De grote weide huren we dus niet ‘100% zeker’ kwa behoud want dat is deels bouwgrond. (Al willen die mensen de landbouwgrond niet begrepen we dus mogelijk zouden we dan nog een stuk kunnen huren). Het stuk van de buren zou dan wel kopen zijn en dan zouden we onze eigen grond meer dan verdubbelen + het stuk dat we zouden huren.. Maar daar ligt nog een lap tussen in die we graag zouden willen...
Het voordeel is (daarom hebben we hier ook gekocht ondanks dat de locatie niet top is) dat al onze buren pensioenleeftijd hebben en hun kinderen liever geld dan grond... Wat maakt dat we gokten dat we op termijn kansen zouden krijgen om grond bij te huren/kopen. En dat is ook al gelukt maar nog niet het stuk dat we het liefst wilde. :D

Astrid_Brann

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 20:38

Ik zal proberen iets minder verstopt te blijven! Vind het heerlijk om jouw berichten te lezen en herken mezelf in veel stukken terug :+

Hopen dat het land van de buren beschikbaar wordt!