Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ZoeZav schreef:We zien het morgen, ik houd jullie up to date!
Info over de pony:
Merrie, 155, Spring en dressuur, bruin en 13 jaar
robinxfellow schreef:Loop er al een paar keer tegenaan dat de handel zo snel gaat bij sommige paarden. Ik had een 9 jarige KWPN op het oog, had een afspraak gemaakt voor dat weekend & toen kreeg ik halverwege de week een berichtje dat ie ondertussen al verkocht was.
Nu ook interesse in een 4 jarige merrie, heb een afspraak gemaakt voor zaterdagmiddag, stuurt ze erbij. "Zaterdag is goed, als ze er dan nog is." Ik wil niet 1x ergens kijken en dan meteen mee naar huis nemen. Ik wil er wel vaker bij gaan kijken, dus hopelijk is ze dan nog niet verkocht.
ZoeZav schreef:ZoeZav schreef:We zien het morgen, ik houd jullie up to date!
Info over de pony:
Zondag langs geweest, en wat een prachtig en lief paard zeg! We gingen naar binnen en ze begon meteen aandacht te zoeken en mijn hand te likken. Kon met opzadelen haar gewoon los laten staan. We laten haar 20 maart keuren en als ze goedgekeurd wordt dan brengt de eigenaar haar naar ons toe de 21e! Echt super leuk!
Selina schreef:ZoeZav schreef:We zien het morgen, ik houd jullie up to date!
Info over de pony:
Zondag langs geweest, en wat een prachtig en lief paard zeg! We gingen naar binnen en ze begon meteen aandacht te zoeken en mijn hand te likken. Kon met opzadelen haar gewoon los laten staan. We laten haar 20 maart keuren en als ze goedgekeurd wordt dan brengt de eigenaar haar naar ons toe de 21e! Echt super leuk!
ZoeZav schreef:robinxfellow schreef:Loop er al een paar keer tegenaan dat de handel zo snel gaat bij sommige paarden. Ik had een 9 jarige KWPN op het oog, had een afspraak gemaakt voor dat weekend & toen kreeg ik halverwege de week een berichtje dat ie ondertussen al verkocht was.
Nu ook interesse in een 4 jarige merrie, heb een afspraak gemaakt voor zaterdagmiddag, stuurt ze erbij. "Zaterdag is goed, als ze er dan nog is." Ik wil niet 1x ergens kijken en dan meteen mee naar huis nemen. Ik wil er wel vaker bij gaan kijken, dus hopelijk is ze dan nog niet verkocht.
Jaa, dat is echt vervelend. Ik vind persoonlijk dat je dan het paard even vast zou kunnen houden zodat de koper ook echt een kans krijgt. Helaas veel mensen die geld zien. Ik ben wel 1x wezen kijken bij de merrie die we de 20e laten keuren. Ik had gelijk toen ik de video zag al het gevoel dit is haar. Toen wezen kijken, er een halfuurtje opgezeten (Meteen als eerst want de verkoper was in 'gewone' kleding) Ze gaf meteen een vertrouwd gevoel, alsof we al maanden samen reden. Dit was voor mij de doorslag en diezelfde avond aangegeven dat we haar wilden laten keuren. Verkoper ging akkoord alleen de DA kan pas de 20e. Naja So be it.. nog 9 daagjes en ze word gekeurd en dan komt ze over 10 dagen hierheen!
welmoed__ schreef:voor mij is normaal tot ongeveer 7000 euro. Ik ben dan particulier en als ik op zoek zou zijn dan zocht ik naar een braaf gereden (recreatie) paard tot een jaar of 12. Eens een wedstrijdje rijden zou leuk zijn, maar lekker buiten rijden en recreatief dressuur/springen/crossen is het belangrijkste. Papieren niet belangrijk, wel leuk.
Ik kan en wil daar als particulier echt geen 15000 euro voor neerleggen.
robinxfellow schreef:Ik wil ook minimaal 2x gereden hebben. Ik heb al meegemaakt dat een paard de 2e keer toch niet goed bleek te passen. Nu is er een paard voor mijn neus weg gekaapt door iemand die na 1x rijden heeft gekocht. Jammer, maar ik laat me niet opjagen.Loop er al een paar keer tegenaan dat de handel zo snel gaat bij sommige paarden. Ik had een 9 jarige KWPN op het oog, had een afspraak gemaakt voor dat weekend & toen kreeg ik halverwege de week een berichtje dat ie ondertussen al verkocht was.
ArcoIris schreef:welmoed__ schreef:voor mij is normaal tot ongeveer 7000 euro. Ik ben dan particulier en als ik op zoek zou zijn dan zocht ik naar een braaf gereden (recreatie) paard tot een jaar of 12. Eens een wedstrijdje rijden zou leuk zijn, maar lekker buiten rijden en recreatief dressuur/springen/crossen is het belangrijkste. Papieren niet belangrijk, wel leuk.
Ik kan en wil daar als particulier echt geen 15000 euro voor neerleggen.
Precies dit! Hier ben ik ook al een paar keer tegenaan gestoot.