Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mag je het been ook koelen tegen de zwelling/pijn? Of wil ze nu helemaal niks meer met haar been? 
Ik moest hem weer bij een fiets vandaan halen. Vond meneer niet leuk dus toen ie eenmaal weg ging, ging ie goed weg
nam een gigantische sprong naar boven en voren en toen nog een galopsprong en ik dacht alleen maar wanneer ga ik eraf springen
gelukkig ging ie erna al in draf over en stond na een aantal meter stil. Ik hing meteen met al mijn mijn kracht aan 1 teugel vanaf dat ie ging, maar meneer is niet zo gevoelig

Je stapjes zijn echt klein zat geweest, maf dat ze dan toch zo uit haar stekker gaat. Heftig hoor...hopelijk is er niks ernstigs, zal voor jullie duimen!
sterkte met de spierpijn 
Wel fijn dat hij idd rustig bleef toen je eraf viel!
gelukkig goed afgelopen!
hier ook al, bah...
gelukkig zo gelopen, mooi op tijd voor echt het bit erin. Slaperige snuit 
En ze is zo zoet
Ze gaat echt met sprongen vooruit, elke keer weer een stuk beter. Slimme brave muppet 
Ging inderdaad behoorlijk hard, maar gelukkig voel ik me elke dag iets beter
Hoort er inderdaad bij, alleen jammer dat ik het hekwerk moest raken en niet gewoon lekker zacht in het midden van de bak kon landen en doorrollen
Koda kan ook zo lekker ongevoelig reageren op teugelhulpen, dat is duidelijk nog een werkpuntje, ik neem aan dat dat met veel oefenen wel goedkomt.
Waarom wordt hij eigenlijk niet altijd met jouw zadel gereden?

en eindelijk knappe Gentle even gezien

ik lig er voorlopig ook even uit...
Hopelijk gaat het snel beter

Staat wel super dat dekje!
ik heb eigenlijk nooit echt gehoord van Anoek's, het is eigenlijk in 99% van de gevallen geschreven als Anouk
Snap dat je er dan wel ff uitligt... 
Hij kan soms nog een beetje spooky reageren erop.. net als bijv. op het geluid van mijn jas
Meelopen aan het halster is ook nog niet zo vanzelfsprekend en hij denkt soms nog weg te kunnen rennen, dus m'n armspieren zijn ook weer getraind
Wij zijn dus echt met de basis-basis bezig
Maar is niet erg, nu met die modder kunnen we toch weinig anders haha
Leek me gewoon handig als je na het inrijden met dezelfde spullen verder kan die hij gewend is
Hier gaat het elke dag weer wat beter met herstel, hopelijk kan ik er binnenkort weer op