Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Monique1963 schreef:Dank SassyMoon, ik zat net een p.s. te tikken op mijn eigen antwoord,
Over losse teugels... overigens stuur ik haar uiteraard wel buiten aan de losse teugel. Heb toevallig dan de laatste rit haar een keer laten kiezen waar zij vond dat ze de oever op kon gaan, maar uiteraard beslis ik normaal gesproken waar we heen en en waar ze haar voeten het beste kan neerzetten.
Ik zou ook nooit tussen de kont en de leidsels in gaan staan (met de leidsels achter jouw kont zegmaar), als ze gaat rennen, lig jij op de grond.Monique1963 schreef:Leuk om te lezen Fransje23. Het gekke is, als ik Callas laat kiezen, gaat ze een rit nog een keer lopen. Het laatste stuk naar huis neemt ze dan een andere weg. Ik heb haar nooit door laten gaan tot het eind, maar volgens mij zou ze het gewoon weer gaan lopen het rondje. Ik ga het ooit uitproberen.
Al mijn vrije tijd gaat naar Callas en gelukkig dat ze bij huis staat, daarom kan ik zoveel met haar doen, dat we deze band kunnen opbouwen.
arm beest op de kermis!
, bij die van mij komt het door 't weer, bv veel wind, of veel vliegen, wordt ze erg sjago van
, misschien ook zoiets bij jou? die knallen kan me ook wel voorstellen dat ze daar op reageert, maar misschien toch de hengstigheid? Ben benieuwd wat daar uit gaat komen.
Met de teugels aangenomen en op licht contact was er niks meer aan de hand.
en daarnaast rijd je alweer 2 jaar op die manier, dus het kan dan misschien juist weer verwarrend voor haar zijn als je ineens de teugels gaat oppakken. 
, en sommige situaties zou die van mij ook spannend vinden hoor, al die kinderen op een veld, eng is dat, ze gillen en rennen, houd ze niet van.
, dochter heeft er een, is echt heel mooi hoor, maar met vriend is wel gezelliger!
Maar de Callas op het filmpje is toch precies waar je destijds naar op zoek was
Dank voor je complimenten.