@Suikermeisje Achtjes stappen is ook best een goede oefening toch?
@Klijntje Haha jij had eigenlijk meer armen nodig
Ik heb dubbele lijnen maar gewoon opgegeven 
@nine1987 Wat een leuk dier! En ook goed dat je zo'n beslissing maakt! Je kent tenslotte het dier en jezelf het beste
Vorige week is de zadelpasser langs geweest, zadel lag niet helemaal goed meer dus dat heeft ze bijgewerkt. Nu kunnen we dus weer lekker het bos in!
Maar eerst ben ik weer aan de slag gegaan met longeren, voor wat meer ontspanning, en rijden, om de hulpjes er net wat beter in te krijgen. Is wel zo fijn met al die bomen om je heen
Klinkt als een gezellig paardje, die zal t inrijden vast geen probleem vinden
Fijn dat de zadelmaker t weer heeft bijgewerkt.
. We hebben alleen nog maar gestapt en gedraafd omdat meneer nog erg slap is, ik doe ongeveer 2 a 3 x in de week wat met hem. Van de week lag er een boomstammetje in het bos en hier zijn we 3 x over heen geweest in stap en 3 x in draf en mnr werd er helemaal enthousiast van
zelfs onze eerste galoppassen gehad, zo enthousiast was ie na de laatste keer over het stammetje , in de toekomst wil ik cross voor de lol rijden

, maar hij geeft niks om auto's, alleen vrachtwagens van voor vind ie spannend, van achteren dan weer niet, raar beest haha. Maar ben met de gemeente bezig om borden te plaatsen. Heb nu zelf A4 formaat uitgeprint en het werkt wel