Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

welshfan97 schreef:zelmago4it , Fijn dat hij het ook onder een andere ruiter zo goed doet! Misschien heb ik er overheen gelezen maar mag ik vragen waarom je een tijdelijke ruiter erop hebt? Is dat bewust om hem te laten wennen aan meerdere ruiters?

het wordt al een heel volwassen dier.
Door die kou 1,5 week terug waren de paddocks bij ons hard dus longeren kon niet en om nu zonder longeren erop te gaan of te longeren in de grote pak zag ik niet zitten... Bij ons zijn ze nu al best wel veel aan het vuurwerk afschieten en helaas is hij daar erg bang voor... Hij doet niks maar schiet er wel als een gek vandoor dus heb ik met mijn lesgever gewoon besloten hem voorlopig stil te zetten kan hij mooi even uitgroeien en bij komen van het afgelopen jaar.
Mandy_B schreef:In tegenstelling tot rijden staat mijn guppekop stil.Door die kou 1,5 week terug waren de paddocks bij ons hard dus longeren kon niet en om nu zonder longeren erop te gaan of te longeren in de grote pak zag ik niet zitten... Bij ons zijn ze nu al best wel veel aan het vuurwerk afschieten en helaas is hij daar erg bang voor... Hij doet niks maar schiet er wel als een gek vandoor dus heb ik met mijn lesgever gewoon besloten hem voorlopig stil te zetten kan hij mooi even uitgroeien en bij komen van het afgelopen jaar.
Zijn jullie jonkies niet bang voor het vuurwerk? Misschien komt het ook omdat hij nog niet bekend mee is. De opfok was heel erg achteraf dus hoorde hij daar niks.
Vind ook dat hij nog behoorlijk wat mag groeien dus laat hem nog maar even staan.
Dus de 31e zet ik ze rond half 12 op stal met de deuren dicht en radio aan en als het afgelopen is weer buiten. Overdag wordt hier eigenlijk niks afgestoken. 

Charica schreef:Wat fijn dat het allemaal goed gaat met jullie puppy's! (Ik reageer misschien niet altijd, maar ik lees wel mee!)
Als ik jullie paardjes zie, wordt ik toch een beetje onzeker...![]()
Vorige maand heb ik er voor de derde keer op gezeten. Ging hartstikke goed, ook al wankelde hij een beetje. Aangezien ik nu 20 weken zwanger ben, stap ik er sowieso niet meer op. En zijn we maar begonnen met lange lijnen met als op oog om uiteindelijk hem voor de kar te zetten.
Ik ben 163 cm en weeg nu 55 kilo. Normaal weeg ik rond de 50 kilo.
Hij is iets van 1.41 cm en sporttype rank gebouwd zonder veel spieren nog.
Hieronder wat foto's!
[img]m/y9ThUd.jpg[/im
[img]m/i5QaR3.jpg[/im
[img]m/fdLVQP.jpg[/im