Geweldig samen met je dochter rijden. Ik ga af en toe met mijn zoon of dochter naar het bos, zoooo leuk.
Wie weet over een tijdje kan ze op Bambi rijden. Dat zal een mooi moment zijn. Ben benieuwd hoe ze er uit ziet als ze topfit is.
Vind dat je geweldig werk doet en super van de bokkers die helpen.
tine10
Geplaatst: 19-10-15 08:17
Geweldig om samen met de kind te kunnen rijden. Ik ga ook regelmatig met mijn zoon op pad en vind het nu helemaal niet meer leuk om alleen op pad te gaan.
Ik heb je topic van het begin af aan gevolgd en wil nu toch even zeggen: Respect! Bambi ziet er echt al een stuk beter uit en wat is het een leuk beestje! Ga zo door en ik blijf graag meelezen...
Punker ! Wat ziet ze er vrolijk uit. Die heeft het écht zó getroffen met jullie !
tine10
Geplaatst: 20-10-15 18:11
Hihi, wat een pretbek
Wendy_Komen
Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-15 18:42
Bambitis Over 2 jaar een nieuw woord in de Dikke van Dale
Wat een leuke reacties weer!! En zie dat paps foto's heeft geplaatst.
Vandaag binnengekregen via mijn dierenarts:
Blijf het zo ongelofelijk en tof en gaaf en.. en.... van de anonieme bokker/ dierenarts!!!!! Ze heeft daarnet haar eerste kwart tabletje gehad. Stukje wit brood met pil erin verdween zo, dus dat gaat gelukkig goed komen! Ben zeeeeeer benieuwd wat we gaan merken! Iemand enig idee hoe snel zoiets aanslaat/ dat je verandering kunt zien?
Birdie60
Geplaatst: 20-10-15 19:34
Hallo vader van Wendy. Mooie foto's!
tine10
Geplaatst: 20-10-15 19:40
In het cushing topic (ik ben ook net begonnen met prascend) zou je na een paar dagen al verschil moeten merken en heb je tussen de 2 en 4 weken weer even een terugval. Ik ben trouwens zelf (ook welshje hier) op advies van het topic met 1/8 pil begonnen.
Wow en een doos met 160 tabletten . Ik heb hier een doosje met 60. Geen idee wat ze kosten, heb nog geen rekening gehad, maar heb begrepen dat ze goed duur zijn.
Justme_Lisaa
Geplaatst: 20-10-15 19:49
tine10 schreef:
Wow en een doos met 160 tabletten . Ik heb hier een doosje met 60. Geen idee wat ze kosten, heb nog geen rekening gehad, maar heb begrepen dat ze goed duur zijn.
Voor ons paardenbeest is het zo'n 1 euro per pil, dus reken het totaalbedrag maar uit haha . Maar een mega mooi gebaar, er zijn gelukkig nog genoeg mensen die andere mooie mensen willen steunen.
llora
Geplaatst: 20-10-15 20:00
Die laatste foto geweldig. Wat kijkt ZE helder en happy uit haar oogjes. Dit gaat alleen nog maar verbeteren met de prascend. Ik zag na drie vier weken al verandering in haar gedrag en lichtjes in haar uiterlijk. Veel vrolijker, meer energie, terug Fun in het leven en de vacht die veel mooier begon te staan. Super dat je rustig opbouwt. Komt allemaal goed. Wordt een prachtpony