Ik heb ook gereden vandaag, plots ging de galop een stuk beter. Tot hiertoe was het altijd nog een beetje wiebelig en vandaag voelde het ineens veel stabieler aan. Weer een stapje vooruit
Zag de foto's net op fb, jullie zijn echt een leuke combi! Snap niet dat je nog niet wil starten
Dankjewel Ik ben vooral nog heel voorzichtig. Ze is nu wel al elke keer heel braaf geweest, maar toch. Ben niet meer bang, dus dat is al veel. Binnenkort ga ik eerst een paar keer op verplaatsing, en dan misschien in september starten wil eerst zeker zijn dat ze braaf is en blijft haha!
aaargh hatelijke uploadsites en een ipad die niet meewerkt, en de laptop nog veel minder! ben al 1,5 u bezig en het lukt nog niet om een topic te maken!! zal wel zien volgende week als het eens slecht weer is. Ben het beu voor nu.
hier al een foto:
Leonie_M
Geplaatst: 24-07-15 23:41
Leuk filmpje om te zien. Hoe lang is ze nu onder het zadel?
In het begin van het filmpje is ze nog een beetje zoekerig, maar hoe verder het filmpje vordert hoe beter dat wordt. Zeker als je haar de hals laat strekken. Knap hoor. Dan kan die van mij echt nog niet. Leuk paard verder
Ze is nu 3 maanden onder het zadel Leonie. Hebben vooral gewerkt aan aanleuning en reactie deze les.
moniek21
Geplaatst: 25-07-15 06:48
Ik ben sinds gisteren de eigenaresse van " Hudson " Krack C x Jazz ( op papier Holleeders Rose maar dat gaan we natuurlijk even veranderen ) Super lief dier hij is net 3 wk geleden gecastreerd , er op gestapt en na een half rondje had ik zoveel vertrouwen in m .. Hebben lekker gestapt gedraafd gen gegaloppeerd .. En uitgestapt aan een lange teugel.. Was even vergeten hoe fijn dat was om dat te kunnen . Ik heb nog even geen foto van m .. Photobucket doet moeilijk Dus ik blijf wel gezellig in dit topic .. Maar dan met een ander
Laatst bijgewerkt door moniek21 op 25-07-15 06:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik kon niet eerder reageren Leonie ik was pas om 22.30 uur thuis .. Vol spanning en emotie.. Maar het is goed zo.. Foto's moet ik even verschuldigd blijven photobucket doet raar
Hihi, ik lees altijd stilletjes mee, maar ik vind het echt superknap van jullie hoe jullie het allemaal aanpakken! Voor de amazones en paarden!
Ik ben nog niet zo ver. Ik en Bugatti proberen wat kleine dingetjes... Zoals hoofdstelletje passen.
Deze paste niet goed, dus moest maat shetlander kopen, haha. Met het bit zijn we nog aan het oefenen. Tevens afsponzen met water gaat nog wat rusteloos. Maar gaat iedere keer beter. Met een douchestraal heb ik geprobeerd, maar daar is ie nog te bang voor.
Binnenkort komt mijn instructrice terug dan ga ik weer verder met hem. Hij is namelijk 3 jaar en 4 maanden.
Wauw Moniek! Ben echt heel blij voor je. Gewoon zonder teveel zorgen lekker op je paard kunnen rijden. Uiteraard blijven het jonkies, als ze maar eerlijk zijn. Ben benieuwd naar de foto's!