Zit te twijfelen om 'm eraf te halen ipv gereserveerd, want ik blijf berichtjes krijgen. Maar als ie niet verkocht is morgen.. Erop zetten kan daarna altijd nog opnieuw, of betaal je dan weer voor een nieuwe advertentie?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Marinke_ schreef:Fiëgo is echt een geweldig paard! En ik weet zeker dat het een gouden paardje is..
Hij is absoluut niet gemeen, hij heeft gewoon echt behoefte aan een duidelijke zekere ruiter omdat ie zelf ook wat onzeker is geworden. Sluit me dus ook helemaal aan bij pien_2010.
Ik moest zelf toch wel even heel erg slikken toen ik las dat hij eigenlijk al zo goed als verkocht is zodra hij goedgekeurd word. Had zo graag mijn vriend ook even kennis met hem laten maken, hij begon het afgelopen weekend nog over Fiëgo terwijl die hem alleen maar kent van verhalen van mij.
Vind het ook heel sterk van je Dreamy dat je deze keuze hebt gemaakt en uiteindelijk nu ook toch wel best snel een fijne ruiter voor hem hebt gevonden. Het is jullie beide echt gegund! En ik hoop oprecht dat Fiëgo bij die mensen straks een heel fijn plekje heeft gevonden en jij ook weer rustig aan het vertrouwen terug op kunt gaan bouwen. Hier staat zo'n goedzak op stal (zoals je weet) en mocht je onverhoopt eens hier in de buurt zijn mag je hem best wel even lenen voor een ritje (al dan niet het bos in, de Sallandse Heuvelrug is aan het einde van de straat). Je hebt zoveel voor Fiëgo gedaan, een beter baasje had die zich niet kunnen wensen. Vergeet dat niet..
Dreamy schreef:Hij wordt morgen gekeurd..
*zucht*
Dreamy schreef:Jep, dan gaat ie gelijk mee
Dankjulliewel!