[VOLG] Fiëgo in training.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamy

Re: Fiëgo in training.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-15 13:06

Heb de huidige kopers maar even netjes geïnformeerd, niet dat die raar op kijken :))
Zit te twijfelen om 'm eraf te halen ipv gereserveerd, want ik blijf berichtjes krijgen. Maar als ie niet verkocht is morgen.. Erop zetten kan daarna altijd nog opnieuw, of betaal je dan weer voor een nieuwe advertentie?

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 13:13

Laat hem maar eens eventjes rustig staan. Geeft ook wat druk op de ketel bij de huidige prospects. Dan weten ze dat als ze zo traag blijven reageren dat jij gewoon verder gaat met zoeken naar een koper. Maakt jouw positie veel sterker. Jij moet ook niet te graag willen verkopen aan deze mensen. Laat ze maar ook eens aan jou zien dat ze graag jouw gouden paardje willen kopen.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 13:20

Mee eens!.
Laten staan hoor Cher :)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 13:25

Aanvulling: ik krijg namelijk steeds meer het idee Dreamy, dat de combinatie van Fiëgo met jou niet een goede combinatie is, maar dat Fiëgo wel een gouden paardje is die dankzij jou niet verknald is. In het emigratie topic hebben we een amazone, ook jonge meid, die lacht zich altijd een bult om de rare fratsen van haar paard, pakt hem even goed aan en daar gaan ze met zijn tweeën. Jij bent bang geworden van zijn rare fratsen maar een goede zekere ruiter die daar niets om geeft heeft denk ik echt een gouden paard aan Fiëgo want die kan hem leiding geven en de zekerheid die hij nodig heeft, ongeacht of hij bolt, maf doet, om draait etc.
Fiëgo krijg jij echt wel verkocht, zolang je maar kritisch kijkt naar de ruiter of amazone.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 13:26

Amen!

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 14:08

Fiëgo is echt een geweldig paard! En ik weet zeker dat het een gouden paardje is.. :j
Hij is absoluut niet gemeen, hij heeft gewoon echt behoefte aan een duidelijke zekere ruiter omdat ie zelf ook wat onzeker is geworden. Sluit me dus ook helemaal aan bij pien_2010. ;)

Ik moest zelf toch wel even heel erg slikken toen ik las dat hij eigenlijk al zo goed als verkocht is zodra hij goedgekeurd word. Had zo graag mijn vriend ook even kennis met hem laten maken, hij begon het afgelopen weekend nog over Fiëgo terwijl die hem alleen maar kent van verhalen van mij. :=

Vind het ook heel sterk van je Dreamy dat je deze keuze hebt gemaakt en uiteindelijk nu ook toch wel best snel een fijne ruiter voor hem hebt gevonden. Het is jullie beide echt gegund! En ik hoop oprecht dat Fiëgo bij die mensen straks een heel fijn plekje heeft gevonden en jij ook weer rustig aan het vertrouwen terug op kunt gaan bouwen. Hier staat zo'n goedzak op stal (zoals je weet) en mocht je onverhoopt eens hier in de buurt zijn mag je hem best wel even lenen voor een ritje (al dan niet het bos in, de Sallandse Heuvelrug is aan het einde van de straat :D ). Je hebt zoveel voor Fiëgo gedaan, een beter baasje had die zich niet kunnen wensen. Vergeet dat niet.. ;)

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 14:17

Achhhh heftig allemaal!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-15 18:25

_Marinke_ schreef:
Fiëgo is echt een geweldig paard! En ik weet zeker dat het een gouden paardje is.. :j
Hij is absoluut niet gemeen, hij heeft gewoon echt behoefte aan een duidelijke zekere ruiter omdat ie zelf ook wat onzeker is geworden. Sluit me dus ook helemaal aan bij pien_2010. ;)

Ik moest zelf toch wel even heel erg slikken toen ik las dat hij eigenlijk al zo goed als verkocht is zodra hij goedgekeurd word. Had zo graag mijn vriend ook even kennis met hem laten maken, hij begon het afgelopen weekend nog over Fiëgo terwijl die hem alleen maar kent van verhalen van mij. :=

Vind het ook heel sterk van je Dreamy dat je deze keuze hebt gemaakt en uiteindelijk nu ook toch wel best snel een fijne ruiter voor hem hebt gevonden. Het is jullie beide echt gegund! En ik hoop oprecht dat Fiëgo bij die mensen straks een heel fijn plekje heeft gevonden en jij ook weer rustig aan het vertrouwen terug op kunt gaan bouwen. Hier staat zo'n goedzak op stal (zoals je weet) en mocht je onverhoopt eens hier in de buurt zijn mag je hem best wel even lenen voor een ritje (al dan niet het bos in, de Sallandse Heuvelrug is aan het einde van de straat :D ). Je hebt zoveel voor Fiëgo gedaan, een beter baasje had die zich niet kunnen wensen. Vergeet dat niet.. ;)

:* Dankjewel voor je berichtje.

Ik word serieus nogsteeds helemaal platgebeld en geSMSt en gemaild.. :=

elise21

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 19:50

Dreamy schreef:
Hij wordt morgen gekeurd..
*zucht*

:(:) Heel veel sterkte morgen!!
Fiëgo is gewoon een toppaard die zich geen beter thuis had kunnen wensen!
Echt super dat je zoveel voor hem hebt gedaan!
Kunnen veel mensen met een dier nog wat van leren!! +:)+
Liedje van Passenger ken je vast wel:

"You only know you love (her) him when you've let him go"

Vond ik heel toepasselijk bij jullie!

Heb je topics altijd met veel plezier bekeken!!
Ik denk ook dat je niks beters had kunnen doen dan dat je nu gedaan hebt.
Jullie zijn gewoon toppers _/-\o_

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-15 22:06

You'll be good without me & if I'll just give it some time, I'll be allright..
Afbeelding
<3

anneM_Ajax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 22:23

Heel veel succes morgen Cherry! Ik leef met je mee, kus!

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 23:41

Oh dreamy ;( wat een prachtige foto...

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-15 23:55

Succes morgen. Tis een beetje dubbel, aan de ene kant hoop ik voor je dat hij morgen goed wordt gekeurd en aan de andere kant is het zo jammer dat het zo heeft moeten lopen.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 09:22

Succes vandaag!

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 09:52

Stille meelezer meldt zich: Veel sterkte vandaag. Ik denk dat je de juiste keuze voor zowel hem als voor jezelf doet. Herken het gevoel.. Ik hoop voor je dat hij goedgekeurd wordt. Succes vandaag!

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 09:57

Heel veel sterkte vandaag.
Hou in je achterhoofd dat je een goede beslissing maakt voor zowel Fiëgo en jezelf. Zie het niet als falen, want dat doe je absoluut niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 10:13

Sterkte. Gaat hij meteen mee als ie wordt goedgekeurd?
Mooie foto!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-15 10:27

Jep, dan gaat ie gelijk mee :j
Dankjulliewel!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 10:40

Dreamy schreef:
Jep, dan gaat ie gelijk mee :j
Dankjulliewel!

OK dat is goed maar tegelijkertijd ook heftig.

Ik wil je wel nog iets meegeven. Je paard gaat gekeurd worden als sportpaard. Dat zijn behoorlijk strenge keuringen. Onze Hercule 16 jaar geleden kreeg na de keuring te horen, dat we hem goed konden gebruiken als recreatie paard maar nooit als echt sportpaard want er was iets minder goed geconstateerd in zijn sesambeentjes op de foto's. Hij had overal nulletjes voor behalve de sesambeentjes dat was een tweetje.
Voor ons maakte dat niets uit. Tot op de dag van vandaag hebben we erg veel met hem gereden en gedaan. Dus wat ik wil zeggen Dreamy, je hebt nog steeds een goed paard als hij niet door de strenge sport keuring komt. Ik ken zoveel paarden (tot en met grand prix niveau toe) die dan bij verkoop net iets blijken te hebben waardoor het feestje niet door gaat, terwijl er nooit iets geweest is of gemankeerd.

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 14:42

Sterkte vandaag!

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 14:55

Sterkte vandaag!!

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 15:30

Denk aan je!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 16:33

Ben benieuwd of je al een 'verlossend' woord hebt gehad.

Ka_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-15 16:52

Ik heb aan je gedacht vandaag! sterkte!
Wat was het resultaat van de keuring?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-15 18:22

Hij is weer terug op stal. :+
Recreatief goed bevonden, voor de serieuze springsport helaas afgekeurd (klinisch) en dat wilden zij toch echt gaan doen.
Ik wil best via PB meer informatie geven, maar aangezien er niks bevestigd is en slechts een vermoeden is, wil ik het niet openbaar zetten voordat er allemaal verhalen de rondte gaan :)