Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Seven schreef:Vind het sowieso best vaag, normaal gesproken rijd je de eerste week niet naar een behandeling ik heb mijn vos de laatste paar maanden ook 4 x laten behandelen en die heeft niets ernstigs zat door de vorige ruiter gewoon heel erg vast. Maar heb niet gereden de laatste paar x enkel longeren om de tijd te geven om van de behandeling te herstellen
Bij mijn dieren heb ik ook ongeveer 1 x in t halfjaar mijn osteo super vrouw en heb dan direct weer een waar aan te werken idee.
xMercury schreef:Hartstikke bedankt! Dan zullen ze niet meer geldig zijn ben ik bang. Maar, foto's zijn toch foto's? raar zeg..
xMercury schreef:Heee allemaal! Wat een super topicIk ben ook op zoek naar een nieuw paard en heb mijn grote liefde gevonden. Nou dacht ik, ik ga jullie eens vragen om hulp. Hoe pakken jullie het verder aan? Je vindt een paard leuk, wat dan? Ze is röntgenologisch goedgekeurd, maar hoe controleer je dat soort zaken allemaal? Klinisch keuren? Ik ben ook echt een groentje
EsterW schreef:xMercury schreef:Heee allemaal! Wat een super topicIk ben ook op zoek naar een nieuw paard en heb mijn grote liefde gevonden. Nou dacht ik, ik ga jullie eens vragen om hulp. Hoe pakken jullie het verder aan? Je vindt een paard leuk, wat dan? Ze is röntgenologisch goedgekeurd, maar hoe controleer je dat soort zaken allemaal? Klinisch keuren? Ik ben ook echt een groentje
Heb je al een foto of de adv om met ons te delen?
Belsje schreef:Als ze nu niet in Friesland stond ...
EsterW schreef:Belsje schreef:Als ze nu niet in Friesland stond ...
Dagje vrij plannen binnenkort, vriend(in) meevragen en op de route Belgisch Limburg - Friesland stuk of 3 paarden om te bezichten inplannen, eindigen bij die van @Dees... en dan op de terugweg ergens lekker gaan eten om de dingen te bespreken...![]()
(Serieus, snap dat het een heel end is voor de 'Zuiderlingen' onder ons, maar als je écht geïnteresserd bent...)