Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chalinka schreef:deze avond nog iemand van de buurt dat niet begreep dat mijn paard naar mij kwam als ik de wei inliep, want waarom moet je dan eigenlijk de wei inlopen?
of in september toen de paardjes in onze tuin stonden kwamen de buurjongetjes hun bal terug vragen (was in de wei gevlogen) en vroegen zich af of dat klein bruintje (flint) niet mee mocht komen voetballen
Martie schreef:chalinka schreef:deze avond nog iemand van de buurt dat niet begreep dat mijn paard naar mij kwam als ik de wei inliep, want waarom moet je dan eigenlijk de wei inlopen?
of in september toen de paardjes in onze tuin stonden kwamen de buurjongetjes hun bal terug vragen (was in de wei gevlogen) en vroegen zich af of dat klein bruintje (flint) niet mee mocht komen voetballen
Dat vind ik eigenlijk wel schattig!
En, wilde Flint wel?
Gypsy schreef:Kom je rustig met alleen je neckrope om door het dorp gereden.
Pluizebolpum schreef:Gypsy schreef:Kom je rustig met alleen je neckrope om door het dorp gereden.
Met dat 'metzonderhoofdstel' rijden moet je toch oppassen hoor. Lévénsgevaarlijk.
Vooral voor mensen die langs fietsen, omkijken, verbijsterd nog eens omkijken, voor de zekerheid nog één keer 'yep, dat ding heb echt niks om', en zich vervolgens bijna om een boom of lantarenpaal proberen te vouwen.![]()
En toen reed ik gewoon alleen maar in de bak...
Pluizebolpum schreef:Gypsy schreef:Kom je rustig met alleen je neckrope om door het dorp gereden.
Met dat 'metzonderhoofdstel' rijden moet je toch oppassen hoor. Lévénsgevaarlijk.
Vooral voor mensen die langs fietsen, omkijken, verbijsterd nog eens omkijken, voor de zekerheid nog één keer 'yep, dat ding heb echt niks om', en zich vervolgens bijna om een boom of lantarenpaal proberen te vouwen.![]()
En toen reed ik gewoon alleen maar in de bak...
Linnettaaaa schreef:iirrssjjee schreef:Zo wil ik mijn vriend leren rijden op een paardje....
Maar hij wil niet op dat paardje, nee hij wil op die zwarte.
Want die heet Doutzen en dan kan hij trots aan iedereen vertellen dat ie op Doutzen heeft gereden...
Want ja, dat is toch de droom van elke vent?
![]()