Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Paard staat op zich eigenlijk ook niet te koop, maar voor mij wil hij wel de uitzondering maken omdat hij dan weet dat hij prima terechtkomt.
Ga maandag wel nog even zelf de DA bellen voor eventuele details maar alle foto's zijn dus waarschijnlijk ook goedgekeurd door de prof, ook de 2 twijfelfoto's. Bloedtesten waren ook goed, maar dat had ik verwacht. Paardje was lekker levendig, had mooie glans van plezier in de ogen, was lekker relax en gelukkig, vacht glom ook als een spiegeltje. Zat wel nog beetje in het winterhaar maar een jonge knol die nog niet in het werk is en zowat 24/7 buiten loopt ga je ook niet constant borstelen.

minikatje schreef:leuk dier
zwaaien kan ook door mugjes komen?? (bedenk me net dat het seizoen ook weer begonnen is)
vind de galop een beetje vreemd, maar dat kan ook komen omdat ik gangenpaarden en pony's met vlakke galop gewend ben.
je past er ook mooi op.
is het trouwens de eigenaar die we horen?
die is er ook wel trots op ofniet?

minikatje schreef:iets met dat hij het paard knap vind en dat hij een nummer wil opschrijven en dat het in principe een goed paard is dat goed kan wenden.
zoiets
wat is zn stokmaat?

Amandaa_ schreef:Vandaag Evie gereden en ik was verkocht.. Na een half jaar zoeken eindelijk de fjord gevonden die het voor mij is! Vrijdag wordt ze gekeurd, en als ze goed is is ze dan van mij !

kunamosity schreef:minikatje schreef:iets met dat hij het paard knap vind en dat hij een nummer wil opschrijven en dat het in principe een goed paard is dat goed kan wenden.
zoiets
wat is zn stokmaat?
ong. 1.68m
Pff, heb wel eventjes een klein probleempje. Ik dacht dat ik een stalling had geregeld, maar dit blijkt achteraf niet te kunnen (was bij mn oom). Nu als een gek een andere stalling zoeken!
:D:D Hij/zij klonk heel leuk en wel naar wat ik zocht! dus keert weer beetje hoop terug! Al wil ik mezelf niet weer voor niks blij maken!
Normaal denk ik helemaal niet zo met dingen trouwens, dat alles zo zeker moet zijn, maar dit is natuurlijk niet zomaar een product ofso 

ach je vind er wel eentje, ben ik zeker van hoor 
staat allemaal hier [VVDD] Ik kan het wel uitschreeuwen :D

. Wat voor vragen etc stellen jullie bij een eerste bezichtiging? En rijden jullie het paard dan ook? Ik ga dus zaterdag kijken, dus ik was even benieuwd.