Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar dat is een droom om later te verwezenlijken ;D Ik ga niet weg van de kleine dressuurstal waar ik nu sta, omdat ik er zeker van ben dat ze nergens beter zullen zijn voor mijn paard en we zijn gewoon één grote familie daar ^^ ! Ook de privélessen zijn onvervangbaar! groetjes lieve bokkertjes
Isabelle_QJ schreef:Met de auto, we rijden er ongeveer 30 min. op! Ik vind het echt lang en zou zooo graag gewn mijn fiets willen pakken en er 10 min. zijn. of nog beter! De achterdeur opendoen... een paar stappen zetten en je bent ermaar dat is een droom om later te verwezenlijken ;D Ik ga niet weg van de kleine dressuurstal waar ik nu sta, omdat ik er zeker van ben dat ze nergens beter zullen zijn voor mijn paard en we zijn gewoon één grote familie daar ^^ ! Ook de privélessen zijn onvervangbaar! groetjes lieve bokkertjes
(is wel omslachtig 10 min naar station fietsen, 10 minuten in de trein en dan weer 10 a 15 minuten fietsen.. maargoed). Gelukkig zijn er mensen die t leuk vinden om mee te gaan dus heb ik af en toe een lift met de toet 
en dan kwam ik zelfs in de sneeuw ... ik moest dan met de metro en met de bus en nog een kwartier lopen vanaf de bushalte daar...
) tja ik had er wat voor over
Sinds ik mijn rijbewijs heb, gebruik ik de fiets eigenlijk niet meer
( beetje lui geworden
)