Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinka schreef:Die van mij hadden wel weer in de schuilstal gestaan aan de hoeveelheid mest daar te zien. Met hooi eten stonden ze wel gewoon buiten trouwens. En ze zijn echt heel erg smerig, lekker in de modder gerold. Hier ook al de hele tijd mod regen, je wordt er toch flink nat van. En weer gigantisch veel spekgladde modder.
manja39 schreef:Fijne dagen saampjes!
balance schreef:Fijne feestdagen. Aux, ligt dat bij Vegas? Tjonge wat een boel lichtjesze hebben het er maar druk mee dus.
-Namiro- schreef:Nou ze hebben er wel werk van gemaakt! Wat een lichtjes!![]()
Fijne kerstdagen voor jullie!
senna21 schreef:Mooie gebaar! Het is goed om er voor elkaar te kunnen zijn, binnen gezonde grenzen.
Hele fijne dagen gewenst en een goede start in het nieuwe jaar. Hopelijk een jaar met minder 'brokken'.
![]()
JudithO schreef:Mooi al die lichtjes! Hier gebeurt dat dus helemaal niet. Een enkel huis sporadisch, maar meestal zijn dat de vakantiegangers (parisiens). Hetzelfde in dorpen rondom ons.
Gezellig een apero met de buren!
bribro schreef:Hoihoi,
Wat een prachtige feestverlichting in Auch, leuk! En je hebt je goede daad weer verricht met het uitnodigen van de buren![]()
Hier hadden we gisteren kerst met de familie van manlief. Theedrinken en wandeling (wat een wonder, het was droog!) en daarna een maaltijdsoep. Was gezellig en ontspannen.
Vanavond met m'n meiden voor de buis om te doen wat we al jaren doen op kerstavond: All you need is love kijken![]()
Morgenavond kerstdiner met ons gezin en m'n moeder. De meiden zijn samen met m'n moeder al de hele middag bezig met het toetje voorbereiden voor morgen, ook dat is traditie en vinden ze alledrie geweldig om te doen.
Verder geen bijzondere plannen, lekker wandelen met de honden en ontspannen bij de houtkachel.
Tinka schreef:Ik bedoelde meer dat de mensen zelf hun eigen huizen niet versierd hebben met verlichting, zoals in Nederland. Lacaune heeft juist heel veel kerstverlichting, zeker voor zo'n klein dorp.
Tinka schreef:Wij hebben helemaal niets aan kerst verlichting en versiering dit jaar, vanwege Milko zijn gebroken been. Ik zag het niet zitten het lage, enge zoldertje op te gaan om het te pakken. Ook wel makkelijk, hoef ik niets op te ruimen.
Muga schreef:Ik hoor allemaal feestdagen die ik eigenlijk niet ken. Voel me nu een beetje blond.
Maar lampjes zijn wel heel mooi en de buren heb je gelukkig voorlopig weer gehad. Wij hebben hier hoofdzakelijk regen. Een witte kerst was leuker geweest, nu een soort wadi in de voortuin. Zo nat heb ik het hier eerder niet gezien.