Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Seven schreef:Je overlegd de prijs toch als je daar bent en evt inderdaad via de tel als je er niet over uit bent gekomen.
Smsen gebeurd wel steeds meer hoor ik om me heen maar ik doe dr ook niet aan mee
Belsje schreef:Rationeel gezien wel, maar die onbeleerde zit emotioneler veel beter ... Al is dat misschien net omdat ik daar niet mee kan/moet rijden dan voel ik me minder schuldig tegenover mijn paard dat nu op de weide staat.
Seven schreef:Sms en kan ook wel voor kleine dingetjes maar echt het onderhandelen vind ik daarin niet kunnen. Ik smste ook wel dat we er bijna waren of we iets later waren bijv door de reis
Seven schreef:Wat een overdreven reactie tita, afgezeken kom nou, ja er word kritisch gekeken maar dat verwachten mensen toch ook als ze advies vragen. Als je geen echte mening wil horen hoef je hier niets te plaatsen.
Daarbij kan er altijd wat gebeuren de illusie dat een dier voor altijd goed blijft als je keurd is hier ook nooit hoog gehouden maar juist uit de wereld geholpen.
Persoonlijk herken ik me erg in belsje ik had naast vita ook steeds een schuldig gevoel dat ik niets met haar deed en deed daarom ook minder met de andere paarden. Een onbeleerde kopen als je zelf angst hebt kan best maar dan moet je wel heel eerlijk zijn naar je zelf durf je nu op een groen dier te stappen die braaf beleerd is? Is je antwoord NEE dan moet je zeker niet voor een onbeleerde gaan want je zal er op een gegegeven moment toch echt op moeten. Kijk dan beter naar een bevestigd dier en is deze het niet kijk je verder naar een ander je vind echt wel HET paard wat je zoekt.
Needje schreef:Moet wel bekennen dat paarden soms wel erg streng beoordeeld worden.
Ene kant mogen mensen niet veel eisen hebben als ze in de lagere prijsklasse zitten. Maar als er dan paarden uit die prijsklasse getoond worden, worden deze wel beoordeeld alsof deze in de hogere prijsklasse vallen....