Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyWishMax schreef:Ik heb ook voor pony's veel op sporthorses gekeken, maar het ligt eraan wat voor pony's en wat voor eigenaren je zoekt.
Nooit fn gebruikt, dat vind ik echt vreselijk onoverzichtelijk
Zonnetje81 schreef:MyWishMax schreef:Ik heb ook voor pony's veel op sporthorses gekeken, maar het ligt eraan wat voor pony's en wat voor eigenaren je zoekt.
Nooit fn gebruikt, dat vind ik echt vreselijk onoverzichtelijk
Zijn geen hoog opgeleide pony's. Leuke pony's voor de basissport, recreatie, veelzijdig.
Earth schreef:c_alsemgeest schreef:Je mag officieel geen dieren verkopen op FB markt en groepen, daarom "zoeken ze een maatje" en staan er wortels en appels ipv prijzen
Dat FB die code nog niet gekraakt heeft...
Vrij naïef wel ja
Zonnetje81 schreef:Ik zit erover te denken om binnenkort mijn pony's te gaan verkopen.
Is marktplaats nog de place too be of is het meer sporthorses waar jullie op kijken?
Besje schreef:Hier komt er precies toch ook sneller dan gepland schot in de zaakIk was woensdag bij de kapper en vertelde dat ik binnenkort op zoek ga naar een nieuw paard en toen werd me plots een 5 jarige merrie aangeboden
![]()
"Sorry schat de kapper is wat duurder geworden maar ik kreeg er wel een paard bij?"![]()
Binnenkort dan toch maar eens gaan kijken en kennismaken