Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:Faunabeheer klaagt de man en de burgemeester aan
ABSURD
https://www.ad.nl/binnenland/aangifte-t ... ~a86684c3/
Popstra schreef:dat er getwijfeld word aan het woord aanval snap je toch wel!? het dier is in het nauw gedreven met hooivork en schep, kan niks anders doen dan uit halen.
daar krijg je gezeik over ja. had niet anders verwacht.
vind het trouwens wel jammer dat als je het verhaal ziet op het nieuws het steeds een beetje anders word verteld. dat mensen in de geloofwaardigheid er van gaan twijfelen snap ik dan ook best wel
Sanet schreef:Maar eerst ging Animal Rights een boer aanklagen omdat hij zijn dieren (zogenaamd) niet genoeg ging beschermen en nu gaan ze een boer aanklagen die wel zijn dieren ging beschermen?!
Make up your mind!
Dagahra schreef:Lynn_Nikita schreef:Faunabeheer klaagt de man en de burgemeester aan
ABSURD
https://www.ad.nl/binnenland/aangifte-t ... ~a86684c3/
Ja maar wolven springen toch niet over 1.20
Onali schreef:Vriendin van mij staat in de buurt van die schaapskooi en kwam daar al rijdend voorbij. En inderdaad in al die jaren dat ik hier nu woon heeft er nog nooit een schaapskooi gestaan in die omgeving.
Josien_ schreef:Dat ze boos zijn over het doodschieten van de wolf snap ik wel, vraag me zelf ook wel af of dat echt noodzakelijk was.
Maar het gezeik wat die boer over zich heen krijgt is echt niet normaal. Natuurlijk is het misschien een beetje een aanval uitlokken door achter zo'n dier aan te gaan, maar ik zou precies hetzelfde doen als een wolf bij mijn beesten kwam. Dan maar zelf gewond, maar ik zou hem proberen weg te jagen.
We weten inderdaad niet wat er precies gebeurt is, maar het verbaasde me wel weer hoe veel boze reactie het oplevert. Het is allemaal zielig voor de wolf, maar die schapen waren niet zielig dan?
SusanH schreef:Onali schreef:Vriendin van mij staat in de buurt van die schaapskooi en kwam daar al rijdend voorbij. En inderdaad in al die jaren dat ik hier nu woon heeft er nog nooit een schaapskooi gestaan in die omgeving.
Er lopen eens in de zoveel tijd schapen daar. Kom er al jaren met de hond. Het is niet jaarlijks, maar eens de zoveel tijd staan ze er voor begraven.