KirstenHorse schreef:Ik moet ook even mijn verhaal kwijt. Vorige week mijn droompaard gevonden. Sportpaard appaloosa, juiste maat, juiste geslacht, juiste leeftijd, iets aan de prijzige kant maar daar was over te praten volgens verkoper. Afspraak gemaakt voor zaterdag, want de verkoper zou zaterdagavond op vakantie gaan en ivm afstand (2 uur enkele reis) kon ik niet doordeweeks. Toen kreeg ik een appje dat verkoper zich had vergist en niet za-vr op vakantie zou gaan maar vr-za, en dat er vrijdag andere mensen zouden komen kijken. Ontzettend balen natuurlijk, maargoed, hoeft niet te betekenen dat het paard gelijk verkocht is. Krijg ik zaterdag een appje dat het erg goed ging en dat ze het paard dinsdag (morgen) graag op verplaatsing willen uitproberen en dan een besluit nemen. Oef.. ik heb het er wel moeilijk mee. Het zou mijn eerste eigen paard zijn en het is een vrij uniek dier. Ik zit de uren af te tellen tot morgenavond. Ik probeer mezelf te vertellen dat mocht hij verkocht worden dat het niet meant to be was, maar het wil nog niet werken..
Je hebt hem nog niet eens bezichtigd. Dikke kans dat hij\zij zou tegenvallen in het echt. Dus niet getreurd als die ander hem zou kopen. Enne, gekeurd is hij dus ook nog niet. Dus, misschien laten de huidige kijkers hem keuren en wordt hij niet goedgekeurd, of, jij zou hem laten keuren en krijgt negatief koopadvies. Je hebt ook nog niets aanbetaald. Als hij voor jou bestemd is krijg je hem, en anders staat er elders een andere voor je klaar!