Ik ben aan de wandel gegaan met een oud dametje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
balance schreef:Nee, dit is haar dinnetje. Ik zie de andere merrie (zal ik ook eens een foto van maken) zich inmiddels steeds vaker afzonderen.
Maar ze vindt de wandeling erg leuk. Is vrij introvert (waarom zoek ik die altijd uit?) maar staat inmiddels keihard te hinniken om mee te mogen.
Er komt een dag dat ik er weer op durf. Zo aan de hand alleen een flinke bibber als ze ergens van schrikt.
balance schreef:Natuurlijk heb je gelijk. Tis alleen best zonde want met een ritje kunnen we verder weg en ze vindt het heel leuk.
Ik wèèt dat best wel een stukje kon rijden vroeger. Ben in de laatste jaren ook wel op vreemde paarden geklommen.
We zullen zien. Deze dame is ook al op leeftijd. Maar dat hoeft niks te zeggen. Ben ik ook.
balance schreef:Zij had die bibber, ik niet. Wat ik daarmee bedoel is dat ze gewoon echt niet aan de kletter zal gaan als er iets gebeurt. Ik snap dat ik je de verkeerde indruk gaf. Ik schrok wel hoor, daar niet van.
Ik was langs het huis van mijn buurvrouw gelopen om even hallo te zeggen maar ik zag haar auto niet.
Zij kwam ons narennen en dat had ik niet in de gaten. Dus paard schrok zich het apezuur.
Ik vond springen vroeger ook zo geweldig!
En heel hard galloperen.
manja39 schreef:Geen filmpje deze week Monique?
manja39 schreef:Nou toch nog heel verhaal. Hopelijk komen jullie weer snel uit winterslaap. Kan zeggen dat er echt niks aan is hele dag niks doen. Is het geen gek gevoel dat het half november nog steeds zo warm is. Hier somber ,grijs en nat al heel de dag.