Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nicole schreef:Laura1982 schreef:bezig met onderhandelingen van mijn toekomstige nieuwe vriend....
Spannend spannend!!eerst rontgen goed en als dat zo is is hij van mij
Meer info en foto's natuurlijk
ralphtdw schreef:ff off topic wij zitten er over na te denken om onze hond weg te doen,
niet voor ons zelf want dan mag hij wel blijven.
maar voor de hond zelf.
maar ben alleen zo bang dat hij bij de verkeerde mensen terecht komt.
en in dit topic zijn vast wel mensen die honden hebben.
hebben jullie tips waar ik moet op letten hoe ik weet dat mijn hond echt goed terecht komt,
het hoort hier niet in dit topic maar weet niet aan wie ik het anders moet vragen
elise21 schreef:Is er trouwens nog iemand die een paard zoekt?
Ik kon niks vinden toen ik aan het teruglezen was xD
litilaura schreef:ja ik nogsteeds heb al meerdere keren in dit topic een oproep gedaan maar nogsteeds niks gevonden
-ruin, of lieve merrie
-dressuur, of alround met dressuuraanleg
-leeftijd en niveau afhankelijk van elkaar:
-3-10 jaar, B-L niveau (leerpaard dat al m of z is mag ook maar dat moet ie ook voor iets minder ervaren ruiter te rijden zijn en heb ik niet echt budget voor)
-tussen de 1.60 en 1.70 (ietsjes kleiner of groter mag ook maar dit is richtlijn)
-uiterlijk maakt me niet zoveel uit schoonheidsfoutje zoals bijv. krom oor, of mensenoog zeker niet erg zolang het maar geen invloed heeft op sportprestaties
-budget rond de 2500 voor alleen een paard, en 2800 met toebehoren
-ik bied een supergoed tehuis voor meer info wat ik te bieden heb pb
Cardy schreef:Ik snap het zelf ook niet Alja.... Hij was al 1x bijna verkocht geweest, maar de instructeur van de kijkers vond dat Bhas niet genoeg potentie had?
Verder nog de volgende redenen:
Eerst eigen paard verkopen, te weinig knieactie, te braaf (), niet ver genoeg qua niveau, etc. En vaak hoor ik ook niks meer van mensen.
Er staan gewoon zoveel paarden te koop en ik heb dan wel een mooie zwarte, met mooie maat en genoeg beweging en uitstraling. Toch struikelen mensen over zijn niveau (en de daarbij behorende spiermassa), dat hij omhoog kan komen, etc. Mensen zijn veel veeleisender, omdat er zoveel te koop staat.