Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sansevieria schreef:Verslag van een ooggetuige, die erbij was. Naam weggehaald, we kennen de bedreigingen van personen nog wel van de gevallen uit Duitsland.
"9 juli 2023/Wapse/Drenthe/Nederland
Wolvenaanval op een mens
Bron: XXX
Vanmorgen voor zeven uur gebeld door dorpsgenoot dat er wolf in goed beschermde perceel was en achter de schapen aanzat. De eigenaar probeerde zijn schapen te beschermen en is door de wolf aangevallen en in zijn arm gebeten. Hij is nu in het ziekenhuis vanwege verwondingen aan arm en hand en kapotte pezen. Wolf bleef maar in perceel en kon er niet uitkomen vanwege goed wolfwerend hekwerk. Ik ben gaan bellen met politie burgemeester enz enz. Duurde lang voordat ze er waren. Er is toen door instanties besloten de wolf af te schieten.
Ik ben weer thuis en zit nog te shaken en wat een drama voor het gezin. En ik hoop dit nooit weer mee te maken"
Sansevieria schreef:Verslag van een ooggetuige, die erbij was. Naam weggehaald, we kennen de bedreigingen van personen nog wel van de gevallen uit Duitsland.
Wolvenaanval op een mens
Vanmorgen voor zeven uur gebeld door dorpsgenoot dat er wolf in goed beschermde perceel was en achter de schapen aanzat. De eigenaar probeerde zijn schapen te beschermen en is door de wolf aangevallen en in zijn arm gebeten. Hij is nu in het ziekenhuis vanwege verwondingen aan arm en hand en kapotte pezen. Wolf bleef maar in perceel en kon er niet uitkomen vanwege goed wolfwerend hekwerk. Ik ben gaan bellen met politie burgemeester enz enz. Duurde lang voordat ze er waren. Er is toen door instanties besloten de wolf af te schieten.
Ik ben weer thuis en zit nog te shaken en wat een drama voor het gezin. En ik hoop dit nooit weer mee te maken"
Dagahra schreef:Sansevieria schreef:Verslag van een ooggetuige, die erbij was. Naam weggehaald, we kennen de bedreigingen van personen nog wel van de gevallen uit Duitsland.
Wolvenaanval op een mens
Blijkbaar niet goed genoeg, als de wolf er wel in kon komen
tine10 schreef:Sansevieria schreef:Verslag van een ooggetuige, die erbij was. Naam weggehaald, we kennen de bedreigingen van personen nog wel van de gevallen uit Duitsland.
Wolvenaanval op een mens
Wat fijn dat er een ooggetuige was, anders werd alles afgeschoven op een roodkapjesyndroom of iets dergelijks. Ik hoop dat betrokkenen geloofd worden en geen problemen hiermee gaan krijgen, want helaas kunnen sommige mensen niet overweg met de waarheid.
Onali schreef:Jij was erbij?
Sansevieria schreef:Dagarha: Geloof jij nu zelf dat ook maar een van die zogenaamde wolfwerende hekken altijd 100 procent beschermt?
@Tine, inderdaad, zal wel weer een keer richting victim blaming gaan, as usual.
pillow schreef:Dagahra schreef:Blijkbaar niet goed genoeg, als de wolf er wel in kon komen
Geen enkele afrastering is goed genoeg. Kijk in de dierentuin achter wat voor hekwerk ze zitten.
Merlen schreef:In België zijn de wolvenliefhebbers op Facebook de boer al de schuld aan het geven.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 4622628783
Merlen schreef:In België zijn de wolvenliefhebbers op Facebook de boer al de schuld aan het geven.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 4622628783