15 is niet oud Ikke, maar je moet niet denken dat je het wiel nog opnieuw kan uitvinden...
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marus schreef:@Ikke: Ik heb met de verkoopster van de Epilot merrie gebeld, heb gevraagd naar de maat enz.
Is toch wel wat te klein voor mij, en daarbij gaat het niet alleen om mijn eigen lengte maar ik heb helaas ook geen maatje 38 meer! En ik vind het zelf een vreselijk gezicht als ze meer ''mens'' dan paard zien lol..
ikke schreef:Marus schreef:@Ikke: Ik heb met de verkoopster van de Epilot merrie gebeld, heb gevraagd naar de maat enz.
Is toch wel wat te klein voor mij, en daarbij gaat het niet alleen om mijn eigen lengte maar ik heb helaas ook geen maatje 38 meer! En ik vind het zelf een vreselijk gezicht als ze meer ''mens'' dan paard zien lol..
Voor wie heb en rijd jij paard?? Voor je eigen lol of voor het aanzien van de buitenwereld??
Marus schreef:@Ikke: yess i know daar zit zeker wat in, maar het is ook voor mijn eigen gevoel!
net als het motto ''voor wie wil je afvallen voor jezelf of de buitenwereld''ook in dat geval is je eigen gevoel het allerbelangrijkste maar als de buiten wereld zegt goh wat zie je er goed uit! Dan doet dat ookw at met je gevoel.
Kijk de lengte zou ik het niet om laten, maar momenteel ben ik een dikke 80er (gewicht dan) en ik riep altijd al bovden de 80 stap ik niet op een paard arm dier, Mja het is voor mij wel de manier om ook weer gezonder te leven door te sporten! Dus ik wel wel een knap paard met body
kamsel schreef:http://www.bokt.nl/markt/ad/106511/vrie ... koop-lease
Ziet er uit als een heel vriendelijk dier..
Haha, Nicole dat zei ik ook (goed, ik ben 1.62), mijne is eerder 1.75 dan 1.70.