boskabouters! je kent ze wel van die enge mannetjes die altijd zo de bosjes laten ritselen! die wind is me toch ook wel eng zeg! verder weinig alleen dingen die gewoon egt neit eng zijn!
mijn pony is bang voor een zweep en voor de hoefsmid
Donkim
Geplaatst: 21-11-09 20:31
Eigenlijk maar 3 dingen waar ze echt bang voor is... - Strekkende mensen ( of andere rare bewegingen ). - Kinderen die ineens uit de bosjes komen gevlogen met een hoopkabaal. - & Kinderen die te druk doen ( Want die enge mini mensjes zullen maar is bijten ).
Passieli
Geplaatst: 21-11-09 22:35
Vrachtwagens, tractoren, honden doen hem allemaal niks! Maar een blaadje dat opeens weg vliegt of een papiertje, DAT is wel eng hoor!
crossmotors.. hij is daar altijd mee opgejaagd in het land dus snap het wel !
Miss_Ice
Geplaatst: 24-11-09 11:54
Mijn paard is bang van de stapmolen op stal, vooral als hij draait door de wind en er geen paarden in staan Verder zijn plantenbakken langs de weg eng, en ja....een man in een rolstoel Maar verder is ze een koele kikker...en dat voor een merrie
Shanelle
Geplaatst: 24-11-09 11:55
Mijne heeft sch**t aan sleffende voeten, telkens als er iemand schuifelt in de gangen moet ik m'n koppie er erg goed bijhouen want dan heeft me makkelijk liggen .. Voor de rest eigenlijk van niet veel. Laatst kwam er wel een pony voorbij gecrossed toen ik Shahied in de poetsplaats stond te verzorgen en daar was 'ie ook echt niet blij mee, was ff dikke paniek !
Maar ook voor tractors, voorderest valt het wel mee. Tractoren vindt ze echt verschrikkelijk..
Mvg, xDarkness.
boris88
Geplaatst: 28-11-09 22:31
mijn paard staat met een shetlander in de wei die nergens bang voor is. mijn paard is echt overal bang voor. maar hoe meer we oefenen hoe beter het gaat!!
Kirstenx
Geplaatst: 28-11-09 22:45
Mijn paard is bijna nergens bang voor. Soms is iets wel 'eng' maar dan loopt ze er toch wel langs.
Alleen waar ze echt niet langs wil, zijn van die batonnen rollen.( duikers ) Rechtop op lichtend maakt niet uit ze wil er NIET langs.
_Liselot
Geplaatst: 28-11-09 22:46
Haha waar ze allemaal al niet bang voor kunnen zijn!
Ik kwam er vandaag achter dat mijn paard bang is voor hagel (op het dak). Mijn vorige pony was bang voor putdeksels
Mijn paardje was als de dood voor Tractoren.... Hij raakte helemaal in paniek.... Ik heb dit er nooit uitgekregen helaas.
Ook was hij bang voor water.. maar dit is na veeel geduld en maanden tijd steeds beter gegaan
NicoleHorses
Geplaatst: 29-11-09 22:20
Vraag maar eerder; waar issie niet bang voor
- dingen die er normaal niet staan - dingen die er normaal niet staan maar ergens achter bijna onzichtbaar is - dingen die er normaal ook staan maar een cm verschoven is - dingen die er normaal ook staan waar niks mee gebeurt is - onverwachtse dingen - paraplu's - grote ballen - voor mij als ik door zijn raampje klim - voor mij als ik boos ben - ezels en een beperkt aantal shetlanders - zomaar iets - enzovoort