Hij ziet er zo goed uit, Captain! En die sprongen, voor hem mag daar gerust een metertje bij als ik hem zo zie gaan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Captain schreef:Wandelen jullie ook met jullie paard buiten? Aan de hand of fiets?
Dat heeft bij ons echt het verschil gemaakt, ik kan echt overal rijden zonder moeite. Ook overal opstappen. Gewoon omdat ik alles vanaf de grond al getraind heb.
Wij hebben zondag voor het eerst gezwommen!Super gaaf! Hij durfde eerst niet maar nadat ik er zelf in was geweest deed hij het toch. Echt heel trots!
[ [url=m/jWGjz8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CFegRL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Josien_ schreef:Spannend, maar wel leuk!
Wij gaan volgende week ook voor het eerst op buitenrit, maar er gaat wel een ervaren ruiter op Mijn pony en ik ga op een brave fries van stal mee. Waarschijnlijk gaat ze daarna nog een keer als handpaard mee en dan een weekje vakantie.
Als ik dan terug kom gaat ze nog een keer mee naar buiten met die ervaren ruiter, maar daarna hoop ik toch zelf een rondje te kunnen.
Ze was dit weekend aan de hand op vreemd terrein en langs de weg weer super braaf dus hopelijk gaat het goed.
miereneter schreef:Het is ook heel goed om je eigen grenzen te kennen en te respecteren. Ik heb ook bij veel dingen hulp nodig, omdat ik nog niet zo ervaren ben en als eerste paard een tweejarige kocht... dat is een stijle leercurve en ik ben iedereen die mij help, dankbaar.
Zo fijn dat ze braaf is, dan duurt het inderdaad vast niet zo lang meer!