@retjet gaaf zeg, ziet er mega ontspannen uit op de plaatjes!
Ja ze heeft echt een heel lief koppie. Vind het alleen jammer van de mensenogen. Maar das het risico met appies natuurlijk
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
plutolover schreef:vraagje: hoe hebben jullie je paard leren longeren? MAx wordt in mei 3 en vind eigenlijk nog best jong. Maar ik merk dat hij toch graag wat meer wilt doen. Ik vind het lastig om niet te snel te gaan.
Maar wat is snel als hij het zelf aangeeft. Aan de ene kant is hij echt nog een puppy met kleuter gedrag. Aan andere kant denk ik miss als hij al wat meer mag doen dat hij wat rustiger wordt. Ik kan mijn longeerbak wel afzetten maar is geen ronde kraal.
Vooral dat van mij afsturen lijkt me wat lastig, wil hem ook niet te veel met de zweep drijven maar puur op energie enz.
En te vaak longeren is ook niet goed al die voltes. Dus even zoekend.
plutolover schreef:vraagje: hoe hebben jullie je paard leren longeren? MAx wordt in mei 3 en vind eigenlijk nog best jong. Maar ik merk dat hij toch graag wat meer wilt doen. Ik vind het lastig om niet te snel te gaan.
Maar wat is snel als hij het zelf aangeeft. Aan de ene kant is hij echt nog een puppy met kleuter gedrag. Aan andere kant denk ik miss als hij al wat meer mag doen dat hij wat rustiger wordt. Ik kan mijn longeerbak wel afzetten maar is geen ronde kraal.
Vooral dat van mij afsturen lijkt me wat lastig, wil hem ook niet te veel met de zweep drijven maar puur op energie enz.
En te vaak longeren is ook niet goed al die voltes. Dus even zoekend.
Mer1980 schreef:Ti_amo fijn dier hoor, maar ben je niet bang dat je bij een bokje er voorover afknalt? ik bedoel zo bijgezet kan dat hoofd maar 1 kant op en dat is tussen de voorbenen en hoppaaaaa. Ze doet het wel echt heel erg braaf en lijkt ook helemaal niet ril of poging tot bokkenkan fijn lopen.
stitchlover schreef:Hier een ruin, dus geen Ibop, het draven onder de man ziet er goed uit. Wat moeten ze kunnen voor een Ibopd eigenlijk?