Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ketly schreef:De aanloop is wel echt slopend. Ik bekijk telkens alle filmpjes om dan weer tot de conclusie te komen dat hij daar echt pijn heeft. Ik voel me zo schuldig tegenover hem dat hij maar zo’n kort leven heeft gehad straks. Het voelt zo oneerlijk tegenover hem.
Ketly schreef:De aanloop is wel echt slopend. Ik bekijk telkens alle filmpjes om dan weer tot de conclusie te komen dat hij daar echt pijn heeft. Ik voel me zo schuldig tegenover hem dat hij maar zo’n kort leven heeft gehad straks. Het voelt zo oneerlijk tegenover hem.
Cayenne schreef:Ketly schreef:De aanloop is wel echt slopend. Ik bekijk telkens alle filmpjes om dan weer tot de conclusie te komen dat hij daar echt pijn heeft. Ik voel me zo schuldig tegenover hem dat hij maar zo’n kort leven heeft gehad straks. Het voelt zo oneerlijk tegenover hem.
Dat is ook de reden dat wij de aanloop zo kort mogelijk hebben gehouden. Het is echt zo slopend..
Maar naderhand kreeg ik toch wel een soort gevoel van rust over me heen, wat voor mij ook betekende dat ik echt de juiste keus had gemaakt voor hem.
Hij was pijnvrij en had rust.
Ketly schreef:Ergens denk ik dan: geef ik hem wel genoeg kansen? Ik heb alle informatie die er te vinden is gelezen en heel Bokt doorgespit en ken bijna elk topic uit mijn hoofd die hierover gaat. Wat ik zie is dat de meeste mensen het een kans geven, maar op de laatste pagina van elk topic zie je dat na vele duizenden euro's, inspuitingen en speciaal beslag het paard toch ingeslapen is. De ene na een half jaar, soms eentje na een paar jaar maar er is geen verhaal bij met een happy end. Dat heeft mij ook doen besluiten om hem meteen uit zijn lijden te verlossen en niet te wachten tot de pijn ondragelijk wordt. Maar toch voelt het wat dubbel dat anderen het wel een kans geven. Diep in mijn hart weet ik wel dat het de juiste beslissing is maar ergens hoop je gewoon op een wonder.