Inga, mooi koppie! Fijn braaf oog zit erop

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MISTRAL94 schreef:Elin_ schreef:Ja bijzonder hè. Jaren vond ik pre's fantastisch tot ik dmv rijden erachter kwam dat het niet helemaal pastte. Dat waren toen DE luxe paarden vanaf 8000.
En nu pre's in overvloed en sportpaarden vanaf 8000.
Die Pre's staan nu ook rond de 10.000. Ik blijf het allemaal bizar veel geld vinden. Paardrijden is straks echt weer een elite sport.
MISTRAL94 schreef:Wat voor paard heb je?
Zou vooral je vraagprijs in de advertentie zetten. Scheelt voor alle parijen een hoop tijd en misschien wel ergenis. Ik vind advertentie's zonder vraagprijs echt een ergenis. Normale prijsklasse ed vind ik enorm onduidelijk. Ik reageerde vanmorgen op een paard. Stond bij normale prijsklasse. Denk nou dat klinkt positief. Vraagprijs 15.000 euroTja ik vind dat toch echt in de hogere prijsklasse vallen. Was een leuk paard om te zien maar de 15.000 zag ik er echt niet in..
Babootje schreef:MISTRAL94 schreef:Wat voor paard heb je?
Zou vooral je vraagprijs in de advertentie zetten. Scheelt voor alle parijen een hoop tijd en misschien wel ergenis. Ik vind advertentie's zonder vraagprijs echt een ergenis. Normale prijsklasse ed vind ik enorm onduidelijk. Ik reageerde vanmorgen op een paard. Stond bij normale prijsklasse. Denk nou dat klinkt positief. Vraagprijs 15.000 euroTja ik vind dat toch echt in de hogere prijsklasse vallen. Was een leuk paard om te zien maar de 15.000 zag ik er echt niet in..
15.000 is imo echt een normale prijsklasse voor een paard met wat ervaring
Babootje schreef:Ja ik meen dit serieus. Voor een gezond en goed beleerd paard zit je al snel aan dit soort bedragen, Dan heb ik het echt niet over de toppers.
Citaat:Dit topic is aangemaakt om de gehele zoektocht naar een nieuw paard met andere zoekers te kunnen delen. We vinden het belangrijk dat dat de kern blijft van het topic. We willen jullie daarom graag wijzen op enkele regels en alternatieven.
- Het actief aanbieden van paarden is niet toegestaan in het topic. Daarvoor is de Markt, maar mocht jouw paard in het zoekprofiel passen staat het vrij direct persoonlijk contact op te nemen. Ook verkapte advertenties zijn niet toegestaan in het topic.
- Het bespreken van, en linken naar, een advertentie is hier niet toegestaan. Dit topic gaat puur over de ervaringen en het proces van de zoektocht naar een nieuw paard.
- Houd rekening met de huidige eigenaar wanneer je een bezocht paard wil bespreken, dit topic is openbaar en via Google terug te vinden.
- In de HuisKamer loopt een alternatief topic: [HK] Nieuw paard kopen, deel XXI Hier is iets meer ruimte in het actief meezoeken naar een potentieel aankoop, maar lees ook hier de regels goed door voordat je reageert.
Seven schreef:Nee dat zouden wij ook niet doen echter deze ruiter was helemaal gek op hem wou nog een keer extra komen voor een buitenrit maar was er eigenlijk al uit maar toch ineens een bericht ik ga toch voor wat anders, tja wat moet je dan....
jesss_amigo schreef:Zo ik heb stof tot nadenken. Vandaag bij een bonte merrie wezen kijken. Leuk, nuchter ding met potentie. Wel iets groener dan ik aanvankelijk had gedacht, maar op zich geen probleem.
Er is evt. Mogelijkheid mijn paard daar "in te ruilen".
We gaan woensdag terug (mijn paard mee) om nogmaals te proeven en te praten over de mogelijkheden.