Feyre is nu 1.60
Maar nog lang niet uitgegroeid. Ook dat ze dus nog niet al haar kiezen heeft (en daar zelfs nog geen ruimte voor heeft!) geeft wel aan dat ze echt nog volop in ontwikkeling is. We doen de komende tijd dus nog lekker kalm aan qua inrijden, dat is nu wel weer bevestigd. 
Die 70 kilo verschil is niks op zo’n groot paard.
maar leuke updates!! Het laatste filmpje ziet er super goed uit!

Staat ie bij Wendy?

Beetje een combinatie van omstandigheden, hij had de dagen ervoor weinig gedaan want ik was niet fit, het was winderig en er stond een ander paard op een stukje van het erf naast de bak (afgezet, hij staat daar ipv de paddock ivm natheid). Was misschien al niet de beste keuze om te gaan rijden op dat moment, maar omdat het dinsdag droog was wilde ik zo graag dat ik toch ben gaan rijden ondanks weer en frisheid. Wel even gelongeerd vantevoren. In het begin ging het best goed, maar na een tijdje begon dat paard langs de bakrand hem op te fokken (die ander was aan het rennen en bokken, steigeren etc.), waardoor Koda ervandoor ging. Op zich niks ergs, hij ging gewoon hard en had hem na een half rondje terug naar stap. Daarna bleef dat paard doorgaan met Koda uitdagen, waardoor ik gefrustreerd raakte (wat uiteraard ook weer oversloeg op Koda). Uiteindelijk ging Koda er nog 2 keer vandoor en de laatste keer merkte ik dat ik niet goed had aangesingeld
We reden rechtsom, hij begon te rennen, het zadel ging naar links en ik zag al aankomen dat ik de bocht niet zou halen... Dus in het hek beland
Hele linkerkant is beurs, blauw, pijnlijk en stijf. Kon in het begin ook moeilijk (diep) ademhalen, ribben zullen wel gekneusd zijn. Direct na het vallen kwam Koda wel gelijk heel lief naar met toe, heb toen even een rondje met hem gewandeld en ook weer even op gegaan maar was zeer pijnlijk
Wilde het wel goed afsluiten voor ons beiden, maar na twee rondjes stappen was het wel voldoende.
Overigens heeft Koda verder niet gebokt oid, hij ging alleen heel hard