Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Retjethorse schreef:fransje23: Geweldig dat ze zo braaf en nuchter is!Altijd fijn om met de paardjes op wandel te gaan. Was je alleen met haar, of was er een ander paard bij?
Gimme_Joy schreef:Ik denk dat de mijne left brain intravert is. Ik herken wel bepaalde dingen die Joy doet in Aliaa haha.Jeeh Retjethorse! Dat zijn fijne berichten!![]()
Haha ja Joy is een clown. Laatst kwam ik erachter dat het een Left Brain Extravert paard is, wat tot de nodige hilariteit leidt. Maar ze is wel braaf.
Net weer bitje in gedaan. Ze laat het zo braaf toe! Toen aan de hand wat in-hand oefeningen gedaan. Ze was braaf, deed af en toe een sprongetje, er was een stalgenootje snelle cirkels aan het oefenen. Maar dat maakt dan niet zo heel veel indruk. Meer een goeie smoes om eventjes gek te doen![]()
Halverwege hoofdstel af en alleen aan het halster de laatste dingen gedaan. Ze kauwt nog wel erg, maar dat zal wel een kwestie van wennen zijn. Woensdag weer een keertje grondwerken zonder.
fransje23 schreef:Wel fijn dat je alleen op pad kan! Is volgens mij zeker een goede basis voor later!.Retjethorse schreef:fransje23: Geweldig dat ze zo braaf en nuchter is!Altijd fijn om met de paardjes op wandel te gaan. Was je alleen met haar, of was er een ander paard bij?
Was alleen met haarEigenlijk ben ik dat meestal met wandelen.
Ze is niet angstig en het is een mooie oefening voor later als waarschijnlijk vaak ook alleen mee op pad moet.
Als we met andere gaan loopt madam trouwens vaak voorop. Ze heeft een turbostap die de andere wat te snel vinden![]()
Wat gezellig zo met de familie op pad, Retje! Ook nog er even op, gaaf!![]()
Denk dat mijne ook redelijk LBE is, Gimme_joy. Leuke types!
Orchidee14 schreef:Dat fietsen lijkt mij ook gaaf maar ik durf het niet. Ik ben zo bang dat hij ergens van schrikt en er dan vandoor gaat.