Zo fijn hoe goed de dames het doen bij jullie. Ben echt blij dat Yerba zo goed terecht is gekomen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zo fijn hoe goed de dames het doen bij jullie. Ben echt blij dat Yerba zo goed terecht is gekomen
Char_lotte schreef:Dankjewel! Dat is echt super fijn om te horen!Wat leuk om te lezen, ShanaZo fijn hoe goed de dames het doen bij jullie. Ben echt blij dat Yerba zo goed terecht is gekomen
Ik kan me voorstellen dat het voor jou ook niet makkelijk is. 
En ondertussen werden mijn stalletjes gemest door de mama, hoe lief is dat niet?

) weten dat ze daar niet langs wou. Jammer voor haar, maar we zijn langs de varkens gepasseerd en dat viel uiteindelijk nog mee, de aansteller.
Ik was echt aan het wachten tot ze zou ontploffen, maar ik heb mijn lieve merrie weer onderschat.

Aliaa is echt mijn alles, heel bijzonder paardje.
Aan het begin en het einde was ze super flink, maar daartussen in kreeg ze een gekke bui en besloot ze elke auto eng te vinden.
En dat terwijl auto's in het begin van ons ritje geen reactie gaven...
We hebben achteraan gelopen, maar ook stukjes vooraan en dat gaat allemaal goed.

En Yerba is echt nog trager dan een slak.

Bijten moet ik echt niet weten, of het nu bedoelt is om te bijten of niet.
). Moet ik eens vaker doen denk ik dan.
Ik denk echt dat ze nog minstens een jaartje zullen nodig hebben om lekker te kunnen groeien.
Aliaa was zo kalm, zette geen stap verkeerd, probeerde mee te denken en heeft op geen enkel moment misbruik gemaakt (of proberen te maken) van die meid haar zwakte of onzekerheid.
Uiteindelijk stopte Naranja met haar stalkerige gedrag en ging ze zielig een eindje verderop staan.

Manadeluca schreef:Oh wauw, dat vind ik echt een super tof compliment!Altijd fijn om je verhalen bij te lezen, Aliaa is echt een uitzonderlijk paard.

Zo nee, ik vind haar dus echt geweldig!
) moest te voet verhuizen. En die had nog geen auto's van dichtbij gezien.
Daarnaast is het ook nog eens een gigantisch groot dier (was op haar 1.5 jaar al groter dan Aliaa). Gelukkig lag de nieuwe stal op een kleine 20 minuten stappen (inclusief een omweg langs rustigere straten).
Aliaa heeft in het begin laten weten dat ze het niet oké vond als die ander te dichtbij liep, maar afgezien daarvan, ging alles vlekkeloos.
En het is gewoon zonde om dat hoofdstel zo weinig te gebruiken...

Ze was de hele tijd aan het flirten met de ruin in de weide naast de bak.

Daar ga je het nog deuk mee krijgen
Mijn moeder heeft al gezegd dat zij Aliaa gaat nemen als we op buitenrit gaan.
Vreemd genoeg reageerde Aliaa er het bangst op.
Ze bleef netjes staan, maar er ging even een rilling door haar lichaam. Yerba was vooral niet geïnteresseerd en Naranja verontwaardigd.

). Ik heb Aliaa in de bak afgezadeld en Naranja was opnieuw erg nieuwsgierig...