Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Art_Ificious schreef:Denk je dat limo kans gaat krijgen het hooi te eten als die merrie hem verjaagd?
Slobber moet ik al apart op andere paddock geven want elke keer de merrie haar oren plat legt durft limo niet meer te eten.
En toch heb ik limo het liefst samen met die merrie staan.
Over weides zoeken op tweedehands bv.
De afstanden kloppen er ook niet op. Zo zou kortenaken 4km zijn terwijl dit écht verder is dan 7km. Ik krijg dus aanbiedingen die niet binnen een doenbare afstand te fietsen zijn.
Art_Ificious schreef:Denk je dat limo kans gaat krijgen het hooi te eten als die merrie hem verjaagd?
Slobber moet ik al apart op andere paddock geven want elke keer de merrie haar oren plat legt durft limo niet meer te eten.
Esther_r20 schreef:als je 1 paard niet van de weide kan/mag halen omdat de andere dan ontsnappen zegt dat heel veel over de weide. Mijn paard staat nu 24/7 buiten en als ik hem de wei af haal kan ik bij wijze van het hek open laten. Ze denken er echt niet over na om weg te lopen. Er is eten en gezelschap. Geen reden om weg te gaan.
Over weides zoeken op tweedehands bv.
De afstanden kloppen er ook niet op. Zo zou kortenaken 4km zijn terwijl dit écht verder is dan 7km. Ik krijg dus aanbiedingen die niet binnen een doenbare afstand te fietsen zijn.
Art_Ificious schreef:Hwn, op de weides staan géén pensionpaarden. Dus géén pensionpaarden achter prikkeldraad.
En daar kan stalbaas zelf niets aan veranderen dat de gemeente voor prikkeldraad gekozen heeft járen geleden. Zijn oorspronkelijk koeienweides.