Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Inxs schreef:Aha, bedankt Promisse! En hoe lang duurt zo'n periode?
Joyce_ schreef:Ik zou het wel interessant vinden om meer lessen te zien waar Rien onderdelen behandelt die ook in de training terugkomen. Precies wat een paar maanden geleden als feedback wordt gegeven: waar gezegd wordt 'je kunt met je binnenhand naar binnen en naar voren vragen, om te bekijken of je paard de hals meer wil laten dalen', zou ik dat graag in beeld willen zien. En dan ook hoe het niet moet (dus een ruiter die binnenhand naar zich toe trekt, inclusief de reactie van het paard erop). En dan het liefst met 'huis-tuin-en-keuken' ruitersDat zou de training wat mij betreft nog waardevoller maken. Soms mis ik nog wat beeldmateriaal om zijn woorden meer te verduidelijken - hoewel hij op een fijne en begrijpelijke manier uitlegt
![]()
De filmpjes van leden zijn zeker ook waardevol en interessant, maar ik denk dat er nog winst te behalen is door meer materiaal te maken waar Rien zelf 'live' uitleg bij geeft.
mirjamalvaro schreef:Joyce_ schreef:Ik zou het wel interessant vinden om meer lessen te zien waar Rien onderdelen behandelt die ook in de training terugkomen. Precies wat een paar maanden geleden als feedback wordt gegeven: waar gezegd wordt 'je kunt met je binnenhand naar binnen en naar voren vragen, om te bekijken of je paard de hals meer wil laten dalen', zou ik dat graag in beeld willen zien. En dan ook hoe het niet moet (dus een ruiter die binnenhand naar zich toe trekt, inclusief de reactie van het paard erop). En dan het liefst met 'huis-tuin-en-keuken' ruitersDat zou de training wat mij betreft nog waardevoller maken. Soms mis ik nog wat beeldmateriaal om zijn woorden meer te verduidelijken - hoewel hij op een fijne en begrijpelijke manier uitlegt
![]()
De filmpjes van leden zijn zeker ook waardevol en interessant, maar ik denk dat er nog winst te behalen is door meer materiaal te maken waar Rien zelf 'live' uitleg bij geeft.
Joyce_ schreef:Ik zou het wel interessant vinden om meer lessen te zien waar Rien onderdelen behandelt die ook in de training terugkomen. Precies wat een paar maanden geleden als feedback wordt gegeven: waar gezegd wordt 'je kunt met je binnenhand naar binnen en naar voren vragen, om te bekijken of je paard de hals meer wil laten dalen', zou ik dat graag in beeld willen zien. En dan ook hoe het niet moet (dus een ruiter die binnenhand naar zich toe trekt, inclusief de reactie van het paard erop). En dan het liefst met 'huis-tuin-en-keuken' ruitersDat zou de training wat mij betreft nog waardevoller maken. Soms mis ik nog wat beeldmateriaal om zijn woorden meer te verduidelijken - hoewel hij op een fijne en begrijpelijke manier uitlegt
![]()
Cyta schreef:Promisse schreef:Gaan er hier nog mensen naar de trainingsseminar van het KNHS? Waar Rien dit jaar de clinics geeft.
Weet iemand wat dit juist inhoudt?
Ik zie net dat hiervoor geen tickets meer kunnen besteld worden?
Promisse schreef:Ik zie niet dat de kaartjes uitverkocht zijn. Ik lijk ze nog gewoon te kunnen bestellen. Heb het proces niet afgemaakt omdat ik al een kaartje heb maar hij zei nergens dat er niets meer was.
Het is het trainingsseminar op het KNHS op zaterdag 20 januari.