Ik ga even quoten 
Shamanqueen schreef:Mijn paard staat sinds twee weken op een trainingsstal om zadelmak gemaakt te worden. De stap, draf en galop is momenteel bevestigd en ook het op en af stappen gaat zonder moeite. Er zal nog even mee gewerkt moeten worden, maar hij doet het nu al top.
[
Video ]
Leuk filmpje! Super dat hij het zo goed oppakt 
maaaikkee schreef:Het rijden in de bak word hier lekker opgepakt. Na een zomer periode met alleen maar buitenrijden. Dinsdag hebben we onze eerste les gepland staan. Vandaag voor het eerst zonder z'n maatje naar de bak geweest, de held. Er waren allemaal andere paarden ivm werdstrijd. Hij was wel wat gespannen maar toch erg braaf, trots op m'n knappe gup.
[ [url=m/YRaV7p.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oFoef2.png]Afbeelding[/url] ]
Super knap! Fijn dat hij ook bij spanning mooi op jou gefocust kan blijven 
lindamusters schreef:Wij hebben donderdag voor het eerst meegereden in de clubles. Veel indrukken, slecht weer en veel paarden, en op vreemd terrein. Maar zoals verwacht was hij weer zó ontzettend braaf. Hij is niet te houden aan de hand maar zodra ik zit is hij ontzettend lief!! Ontzettend trots!!

Wat goed! Super om te weten dat hij met jou op zijn rug zo braaf is!
Charica schreef:Ik ben Bugatti weer aan het oppakken. We hebben een nieuw zadel, 16 inch.
Heb er nu 2 keer op gezeten. Hij is harstikke braaf en kijkt eigenlijk nergens van op!
[ [url=m/jE9nHr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Z99icH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu heeft ie nog wel een balans van niks! (Begrijpelijk natuurlijk)
Hadden jullie dat ook?
Heb gisteren een rondje gestapt met hem, mijn instructrice hield hem vast, en het voelt alsof ie dronken is!
Hij durfde eerst niet te lopen met iemand erop.
Ik zal trouwens een foto maken wanneer ik er ook op zit.
Ik twijfel nog steeds of ik niet te groot ben, hij is 140, ik 163 en 56 kilo nu. (Ben normaal rond de 54 kilo, maar ben nu ook zwanger, haha. Lichter wordt ik niet)

Giv had dat aan het begin ook maar dat veranderde heel snel. Komt dus vast goed 
Mandy_B schreef:Ik heb gisteren ook weer voor de tweede keer op mijn gup gereden. Hij vind momenteel schaduwen van personen nogal eng maar goed.
[ [url=m/5waouw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xU0MlH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/K6Q3gD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat knap! ziet er echt al heel netjes uit!
Jodi93 schreef:Wat fijn dat het zo goed gaat met de meesten

Hier zijn we ook weer een stap verder. Vandaag voor de 2e keer met hangende stijgbeugels gelongeerd en ze deed het super

Ook heeft degene die mij helpt super mooie foto's van Floor gemaakt.
Willen jullie een kijkje nemen in het topic?
[ITP] Herfstfotoshoot met Floor! (v. Oscar)
Wauw wat een super gave foto's! 
maaaikkee schreef:Vandaag samen met Fionn de eerste les gehad. Beviel erg goed! Voor over 2 weken weer een les gepland staan en daarna wil ik waarschijnlijk een periode wekelijks gaan lessen.
Het was de eerste keer dat we samen op pad gingen in het donker. Mn zus was mee op de fiets, moeten altijd 15 minuutjes stappen naar de vereniging Helaas geen bak bij stal.
Fionn was het eerste half uur erg braaf lette goed op en deed z'n best met de oefeningen. Maar na een half uur had hij er echt genoeg van, trok steeds richting de uitgang, moeilijk terug te sturen of ging gewoon stil staan en wilde absoluut niet vooruit. Gek paard, Hierna naar een ander gedeelte van de bak gegaan en het gelukkig nog goed kunnen afsluiten. De les duurde 3 kwartier totaal.

[ [url=m/QBXrgo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ach dat kan je hem ook niet kwalijk nemen, Giv was aan het begin ook niet altijd even enthousiast en vond de uitgang ook weleens interessanter dan mij.
Gelukkig heb je het goed af kunnen sluiten 
Tymone schreef:Voor alles moet een eerste keer zijn, zo ook voor het bewonderen van de rijbaan van dichtbij.
Gelukkig heb ik mij niet echt bezeerd en kan ik er om lachen.
Daarna weer opgestapt en verder gereden...
[ [url=m/1ERINS.jpg]Afbeelding[/url] ]
ohoh, gelukkig niet bezeerd! 
Tymone schreef:Hoe super gaaf is dat.
Ik heb een online trainingsprogramma van Rien van der Schaft gewonnen.
Het gaat specifiek over de basisafrichting van je paard.
ben er echt super blij mee

Wat super gaaf!
Shamanqueen schreef:[
Afbeelding ]
[
Afbeelding ]
Ik ben vandaag langs geweest op de stal waar ze hem zadelmak maken. Ik mag aankomende vrijdag dan ook eindelijk uitstappen! Zolang op gewacht. Hij doet het zo braaf. Hij is vandaag voor het eerst door de springbak gegaan en hij doet het gewoon super. Hij kijkt niet op of om voor de hindernissen en slalomt ze super lekker. Zit er dan toch een stuur op. Mijn dappere dodo.
ziet er relexed uit! Fijn