wat een geweldige update, en wat een top pony ook!! ze is zo lief en aanhankelijk lijkt me heel veel voldoening geven zoveel dat ze ook weer terug geeft aan jou, hoe ze in dat filmpje in haar stal staat haha echt heel leuk!
kusvoorjou
Geplaatst: 16-10-15 12:54
Wat ziet die er goed uit! Super zeg..
En wat fijn dat je een doos medicijnen gesponsord krijgt! Wauw, wat een top persoon die dit ff doet voor je!
onpaard
Geplaatst: 16-10-15 13:05
Wat een mooie opgewekte pony zie je op de filpjes. Geweldig dat ze het zo goed doet. Wat een vooruit in zo'n korte tijd.
Wat ontzettend lief van die DA/bokker! En natuurlijk van iedereen met de dekens enzo! Ze ziet er echt goed uit in vergelijking met hoe je haar kocht! Echt respect
Wat ziet ze er goed uit! Je doet zoveel voor haar, anders zou ze het misschien niet eens gered hebben.. En wat fijn dat je een hele doos pillen gesponsord krijgt!
Je mag heel erg trots op jezelf zijn, dat je dit allemaal voor een pony doet, terwijl je eerst niet wist of je ooit nog eens iets aan die pony zou hebben. Heel veel respect daarvoor, en ga zo door!
franka75
Geplaatst: 17-10-15 01:41
Wauw wat is ze alweer veel meer opgeknapt en wat een ontzettend lekker ding zeg met hele mooie ogen. Zoals ze dan staat in dr stal staat. Bambi? , ja? scrunch scrunch scrunch. Ze is echt gelukkig. geweldig en wat gaaf dat je zo geholpen word.
Ik volg dit topic al een tijdje stiekem maar ik ga nu toch reageren. Wat een topper ben jij hoe je voor Bambi zorgt, wat een geluk heeft deze pony met iemand zoals jij!
Net heel je topic doorgelezen, en wauw, wat ontzettend lief van jou dat je Bambi deze mooie nieuwe start wil geven! Geweldig! En wat fijn dat je hulp krijgt van je stalgenootjes en staleigenaren. Deze pony had zich geen beter huisje kunnen wensen.
Wat lief ook dat je 2 dekens cadeau hebt gekregen en de medicijnen van de dierenarts.
Wendy_Komen
Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-15 22:24
Inderdaad echt onwijs lief wat Bambi allemaal krijgt van ontzettend lieve bokkers!! Echt ongelofelijk!!
Heeft totaal niks met Bambi te maken, maar moet het toch even kwijt... Vandaag voor het eerst samen met mijn dochtertje (heeft nu 5 lesjes gehad) samen paard gereden. Was toch wel een momentje, want welk penny meisje droomde daar niet van? Echt heel bijzonder op de een of andere manier: