Hier twee weken geleden superleuke schimmel ruin te koop aangeboden. Gekocht als therapie pony, maar gewoon niet geschikt voor dat werk, pony werd er dood ongelukkig van.
Dit netjes aangegeven in de advertentie, dat de pony voor zijn leeftijd erg braaf was, maar wel voorwaarts. Geen manegepony, maar juist geschikt als overgangspony voor een ruitertje die hem de knopjes kon leren.
Bellen er mensen dat ze intresse hebben, maar blijven de pony continue benoemen als 'probleempony' was op een bepaald moment echt bijna genant

Ik heb wel 5 keer aangegeven dat de pony verder prima in orde is en gewoon een lekker actief ruitertje zoekt die wat assertiever en handiger is dan de gemiddelde 10 jarige autist met faalangst

Nou.. Afspraak gemaakt en ze zouden komen kijken, omdat ik aangaf dat ik het gewoon prettig vind om te kijken of er een klik is met de ruiter, ik kan van tevoren niet zeggen of de pony wel of niet geschikt is voor de ruiter, ken het hele kind natuurlijk niet.
Ze mochten alles vragen, proberen en doen wat ze maar wilden, nothing to hide hier, ik zoek een goede klik voor die pony namelijk.
Nou.. Na twee dagen een berichtje van een zin dat ze het niet gingen redden en ze zou een nieuwe afspraak maken. Ook hier wacht ik nog altijd hoor

zeg dan dat je het toch niet aandurft..