Ik rij Sjef nu 3x in de week en de rest van de tijd staat hij lekker in het land.
Dus wat doe je dan als het mooi weer is en je niet kunt rijden. Foto's maken

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Coberlina schreef:Orsje, dat ziet er supernetjes uit!!
Ik heb ook weer fijn gereden. Ze gaat elke keer weer een stuk beter. Het begint nu ook echt op rijden te lijken.
Ze is zelfs fijner te rijden dan mijn merrie van 13. Vind het echt jammer, want op den duur ga ik niet meer met de oudste rijden vrees ik. Elke keer weer gefrustreerd afstappen omdat het zo moeilijk gaat.
(Het is ook springpaard van origine en ze heeft het lichamelijk veel moeilijker om netjes nageeflijk te lopen en de achterhand mee te nemen, terwijl Danica een heel andere bouw heeft en al vanzelf compact is en de achterhand eronder zet)
ik merk dat ik er steeds minder plezier in heb, ik ben stapel op dat dier maar we hebben geen vertrouwen in mekaar onder het zadel .. Aan de hand hebben we 150% vertrouwen in mekaar maar onder het zadel niet.. Als er een ander op zit is ie braaf maar wel spannend maar bij mij explodeerd hij gewoon.. Voor beide is dit beter hoe zwaar het me ook valt. Wil dat hij het beste krijgt en dat is niet bij mij.
.. Ik wil gewoon fijn een rondje rijden en weer wedstrijden starten, en Haydn en ik gaan dat gewoon niet waar maken samen.. Hij heeft zoveel kwaliteit en ik kan daar niet mee omgaan ( wat klinkt dat erg
) .. Ik hoop dat er iemand voor hem komt die de sterren van de hemel gaat rijden met hem, het is echt wel een jonge paarden competitie paard dat weet ik zeker.. Met de juiste ruiter .
het is puur de combinatie met mij... Met een ander is hij een stuk relaxter nog wel spanning maar niet zoals bij mij... Ik hoop dat het wat wordt morgen ... Dan zien jullie me hier weer terug
)