Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tekki schreef:AnneOmie - this account on rajce.idnes.cz and some other are not our ...we don´t know these people and we can´t delete it ..but I think,these albums are not active,maybe some of these accounts are totally inactive....You can try to contact the operator of rajce.idnes.cz
NancyS schreef:Hoi,
ik ben een van het Tsjechische personen waar heb je je foto's gevonden. (Maar ik heb geen foto's van u omdat ik ben niet zo dapper om fotos te stelen). Hoewel ik weet over andere mensen die je foto's hebben. Ik voel me beschaamd zo ik will laten je zien, omdat ze willen laten die foto's in verborgen albums.. Indien je wilt, ik kan u meer info zegen. En ik denk als je schrijft naar onze hoofdpagina het zal een groter effect hebben. Sorry voor mijn Nederlandse, ik spreek veel beter dan ik schrijf.
vevejunka schreef:NancyS schreef:Hoi,
ik ben een van het Tsjechische personen waar heb je je foto's gevonden. (Maar ik heb geen foto's van u omdat ik ben niet zo dapper om fotos te stelen). Hoewel ik weet over andere mensen die je foto's hebben. Ik voel me beschaamd zo ik will laten je zien, omdat ze willen laten die foto's in verborgen albums.. Indien je wilt, ik kan u meer info zegen. En ik denk als je schrijft naar onze hoofdpagina het zal een groter effect hebben. Sorry voor mijn Nederlandse, ik spreek veel beter dan ik schrijf.
Really? Where did you come please? Do you know me at least?
AnneOmie schreef:My horse is still on the Album http://dayem.rajce.idnes.cz/Omar_Rome_Boy/ i'm not responsible
How can I let them remove my pictures??