Ik was aan het praten met 2 vriendinnen. Met een van de twee zou ik naar Appasionata gaan en de andere kent niks van paarden. Dus wij heel de tijd bezig over appasionata en roept dat andere meisje inneens: Appasionata, is da gee bh-merk ? Wij lagen plat van het lachen!!!
Meisje liet op school een foto van haar welshpony zien. Het was overduidelijk een shet. Toen ik dat zei zei ze Nee hoor! Dat staat in zijn boom!
In zijn boomstam?
xColorCross
Geplaatst: 19-04-13 18:32
Djura99 schreef:
Ik was aan het praten met 2 vriendinnen. Met een van de twee zou ik naar Appasionata gaan en de andere kent niks van paarden. Dus wij heel de tijd bezig over appasionata en roept dat andere meisje inneens: Appasionata, is da gee bh-merk ? Wij lagen plat van het lachen!!!
Eline_S_S
Geplaatst: 19-04-13 18:37
xColorCross schreef:
Eline_S_S schreef:
Meisje liet op school een foto van haar welshpony zien. Het was overduidelijk een shet. Toen ik dat zei zei ze Nee hoor! Dat staat in zijn boom!
Das hier thuis altijd andersom, ik fok katten dus het woord stamboom horen de kids vaak. Eén van de dochters mag kiezen welk vlees we eten en ze bestelt stamboompjes. (boomstammetjes dus)
miss_lizje
Geplaatst: 20-04-13 22:36
Okee, hij is van mijn hoefsmid maar hij blijft leuk . "dat paard van jou heeft te dicht bij chernobyl gestaan. Zijn hoeven groeien alsof ze besmet zijn!"
(Paard moet om de 6 a 7 weken opnieuw beslagen worden, paard groeit heel hard en smid durft hem echt niet nog korter te zetten dan hij nu doet. Na die 6 a 7 weken knipt hij er weer een hoeveelheid af dat je bijna zou zeggen dat het paard al maanden niet bekapt is geweest.)
Hoefsmeden zijn echt belachelijk af en toe. Die @ faculteit vertelde laatst de ene flauwe mop na de andere maar die hadden weinig met paarden te maken.
vandaag weer de uitspraak (van mijn buurkindjes) dat het 'megazielig' is dat je je paardje bij over de 20 graden een deken (exzeemdeken) oplegd
Imke1998
Geplaatst: 24-04-13 19:51
chalinka schreef:
vandaag weer de uitspraak (van mijn buurkindjes) dat het 'megazielig' is dat je je paardje bij over de 20 graden een deken (exzeemdeken) oplegd
denkens Van de winter had een van de nieuwe meisjes een "winterdeken" voor haar pony gekocht. Ze kreeg direct de opmerking dat je echt niks aan een vliegendeken hebt, in de winter...
karenwrmdm
Geplaatst: 24-04-13 20:01
ik volg nu ook! alle 44 pagina's gelezen, en tranen gelachen!
Ik lach me nog steeds rot over bokker pokemon. Zou wel even een topic opzoeken. De opmerking Even mijn broodtrommel zoeken, mischien past er nog wel een shire in!
Ik geloof ook niet echt dat dit een serieus topic is. Ik weet zolang ik het me kan herinneren namelijk dat pony 's meenemen verboden is
karenwrmdm
Geplaatst: 24-04-13 21:56
Eline_S_S schreef:
Ik lach me nog steeds rot over bokker pokemon. Zou wel even een topic opzoeken. De opmerking Even mijn broodtrommel zoeken, mischien past er nog wel een shire in!
Mijn oppasjongetje zag vandaag een aantal welsh pony is een weiland. Dit waren vosjes, maar er liepen 2 met vliegendeken op. Mijn oppasjongetje was er heilig van overtuigd dat die 2 schimmelkleurig waren net als zijn eigen pony maar ze moesten nog even wat witter worden. (of zou ik met hem om een bril moeten?)
ik kwam net thhuis en vroeg aan mijn mama (zit al 40 jaar of zo in de paarden) of ze flint zjn exzeemdeken had opgelegd haar antwoord: "is het daar niet te warm voor?"