Een M/Z paard word wel veel gezocht, maar ik heb een 10 Jarige merrie die B is dat word niet zo veel gezocht

Mijn vorigen ook altijd binnen 2 weken kwijt.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sammy_xxs schreef:Hallo allemaal,
Ik moet helaas ook mijn paardje verkopen, misschien is het iets voor 1 van jullie
http://link.marktplaats.nl/600701467
mobart schreef:
NathalieW schreef:'Te Koop hele mooie bijna drie jarige vos ruin rechtstreeks van de fokker.
Faranta BB is een paard met een heel fijn aanhankelijk karrakter.
Ze is sinds een maand zadelmak gemaaktdoor ZZ dressuur ruiter hier uit de buurt.'
NathalieW schreef:Sammy_xxs schreef:Hallo allemaal,
Ik moet helaas ook mijn paardje verkopen, misschien is het iets voor 1 van jullie
http://link.marktplaats.nl/600701467
Hoi sammy_xxs ik vind jouw merrie erg leuk! Hele knappe kleur! Ik zag in je marktplaats advertentie dat je zegt dat ze 1.60 is maar in een oude advertentie (begin dit jaar?) stond dat ze 1.55 is? Hoe hoog is ze precies gemeten dan? Klopt het dat je haar toen aanbood voor 2350 euro en nu voor 3750? Zit daar een speciale reden achter of had je haar toen iets te goedkoop aangeboden voor je gevoel?
Seven schreef:Niet rot bedoel maar misschien is het een idee een nieuw filmpje te maken waar je duidelijk alle drie dr gangen laat zien en evt een paar oefeningen
Ja sorry dodyg die avatar
ik ga eens kijken naar je dier dr stamboom
Edit: ik vind dr zo op pappier ook niet heel bijzonder 2x stb in de moederlijn maar verder. Weiw eet ziet die fokker er echt wel wat inJe moet ergens beginnen met de moederlijn.
Seven schreef:Edit: ik vind dr zo op pappier ook niet heel bijzonder 2x stb in de moederlijn maar verder. Weiw eet ziet die fokker er echt wel wat inJe moet ergens beginnen met de moederlijn.
Seven schreef:Ok ja kwa bloed en lijn is ze misschien niet de beste keus voor het opzetten van een lijn maar dat is wel vaker in tegen gestelde richting gegaan naar enkele veulens