Mijn vader is met 57 overleden en mijn opa(zijn vader) heb ik nooit gekend omdat hij 4 jaar voor ik geboren werd (nu 32 jaar geleden) is over leden. Daarentegen is mijn Oma (mijn vaders moeder) 98! en mijn vaders zussen leven ook nog in goede gezondheid. het hoeft dus niks te zeggen..... snap wel dat je het leven voluit wil benutten.
Ik snap dat je wat met Frum wil blijven doen, en zolang dat dingen zijn als VD en los springen over rare hindernissen vind ik dat dat ook wel moet kunnen. Mids je dan natuurlijk geen last hebt van je rug.
die Fysio zou ik zeker doen. je kan altijd stoppen als je er na een paar keer (echt proberen) nog niet achter staan of het iedee hebt dat het niet helpt.
Maar lees hoe positief het kan zijn!
Citaat:
Ik lees al een tijdje mee, maar ik wil nu even iets kwijt. Aantal jaar geleden heb ik twee ruggenwervels gebroken. Artsen waren zeer terughoudend met weer gaan rijden, stop er maar een jaar mee was hun advies.
Mijn fysio heeft er juist voor gezorgd dat ik er weer met 3 maanden opzat. Zij heeft niet aan mijn wervels gezeten,ik heb alleen maar oefeningen gehad om mijn spieren weer sterker te maken, rijden werd onderdeel van de therapie!
Ga dus naar de fysio, ga 3x per week trainen onder begeleiding, dat zal je meer helpen dan zelf maar aanmodderen, ze kunnen je helpen om de beweging met beleid op te bouwen, je hebt maar een rug en wees daar zuinig op!