Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_URIA_ schreef:Seven schreef:Waarom niet direct er achteraan uria??
Omdat de da vandaag daar op stal is en haar gelijk mee kan nemen voor de keuring, de eigenaresse wilt eerst weten of zij 100% klinisch is en daarna pas foto's laten maken (misschien kunnen we erna nog wel naar de kliniek hoor)
Nellekeee schreef:Waarom vind je dat raar superwomen? Als hij klinisch niet goed blijkt kan hij thuisblijven en scheelt het een retourtje kliniek.. Als de dierenarts toch al op stal is, is dat twee vliegen in een klap toch?
superwoman schreef:Nellekeee schreef:Waarom vind je dat raar superwomen? Als hij klinisch niet goed blijkt kan hij thuisblijven en scheelt het een retourtje kliniek.. Als de dierenarts toch al op stal is, is dat twee vliegen in een klap toch?
Nou, ik zou er dus vanuit gaan dat het paard klinisch okey is en zou er liever gelijk een ront kleuring achteraan willen.
Zo kunnen klinisch ook afgekeurd worden, terwijl ze ront. goed worden gekeurd, dus ik zou die 2 keuringen gelijk willen.
Ik vraag me af of de eigenaar twijfelt over de klinische keuring...
Nellekeee schreef:[Ik ga nergens vanuit met keuren, zie dit topic. Afgelopen week toch weer 2 paarden afgekeurd op het klische gedeelte.
superwoman schreef:Nellekeee schreef:[Ik ga nergens vanuit met keuren, zie dit topic. Afgelopen week toch weer 2 paarden afgekeurd op het klische gedeelte.
Dat kan, maar als eigenaar zou ik er achter staan dat hij klinisch okey is, wanneer hij nooit kreupel is of is geweest.
Kans is dan zéééér klein dat hij klinisch niet goed is namelijk.