rockwitch schreef:Ik heb gister mijn eerste stappen buiten het erf gemaakt te paard. En toen gelijk met stalgenootje afgesproken om vandaag samen te gaan rijden in het bos, dus over een uur zit ik op mijn paard en ga ik zonder dat er iemand me vast heeft het bos in. Heb wel al een beetje buikpijn.
Goh veel plezier en niet teveel denken dan wordt je buikpijn nog veel erger. Verstand op nul en lekker gaan (ook al heb ik nu makkelijk praat achter de laptop hihi) ben benieuwd hoe het ging als je weer terug bent
Ik wil ook weer naar buiten, maar ik durf niet want ik ben bang dat het tegen valt en hij druk is en ik weer om moet draaien. Ga volgende week denk ik een buitenritje proberen te maken. Straks gewoon lekker in de bak.
terwijl als ik eenmaal bezig ben ik niet eens meer aan mijn angsten denk. Ik ben geen held geworden hoor, zeker niet, maar als ze nou wegspringt in het bos kan ik erom lachen. Dat heeft denk ik geholpen, de rest was nooit bang en begon te lachen waardoor ik er de lol van begon in te zien (:
vind het echt stoer dat je daar zo goed mee om gaat
Vervelend.