Idd, die BR viper pro elite wil ik eens int echt zien/passen, dan wil ik 'm mss wel. Vind de HH's niet mis, maar ben stiekem m'n zwart/zwart paar/ruiter combi naar zwart/bruin-cognac accenten aan het veranderen. Dus als die BR nou niet te donker is
Oh die cap vind ik ook erg mooi I love bling bling Ik denk dat ik die van mij ook maar eens pimp Ik heb al een wedstrijdjasje met bling bling En bandages, dekje en frontriem. Tijd voor uitbereiding
Ik heb een bruine Kavalkade, wel een fijne cap: http://www.ruitersportgierman.nl/Websho ... uct=469782 Op deze site kan je ook de BR cap vinden. GPA past niet op mijn hoofd, die is meer gemaakt voor ronde hoofden en die van mij is ovaal.
laura123456
Geplaatst: 22-08-11 19:01
Damelza schreef:
ik vind deze wel mooi
Weet er iemand hoeveel deze kost ? Vind hem echt super
lovey_ou
Geplaatst: 22-08-11 19:23
Jolandaa_ schreef:
ik vind die nieuwe cap van hh wel echt heel gaaf. lijkt imo veel op die van gpa, maar is een betere cap voor m'n portomonnee..
deze is 90,-
De foto doet het niet bij mij?!
Loezoe
Geplaatst: 22-08-11 20:06
Sorry voor de vertraging, ik moest last minute m'n eigen afstudeerfeestje organiseren, inkopen doen en vieren uiteraard ga de foto's van de BR collectie zo maken en gelijk voor jullie uploaden, nog heel even geduld
Met de flitser wordt het niet zo heel duidelijk, maar als je 'n duidelijkere foto wil van 'n bepaald artikel, laat maar weten. Geef dan even het nummer aan dat voor de staat (1 t/m 9) en van welk artikel en dan ga ik m'n best doen. de laatste pagina's van het boekje bevatten zoals altijd de artikelen als 'tekening' met de maten en prijzen, deze kan ik niet duidelijk genoeg op de foto krijgen, maar ik kan het evt. per artikel maken bij interesse en/of de maten/prijzen die erbij staan even doorgeven.
Ik vind zelf het gele supergaaf en het blauw/groene ook
zoals ik al schreef, laat dan weten wat je specifiek duidelijker wil zien, dan kan ik daarvoor proberen te zorgen. Heb helaas geen kleurenscanner als net afgestudeerde-student
Nice Loezoe!! Ik ben echt benieuwd naar de collectie irl voor mn kleintjes
Loezoe
Geplaatst: 22-08-11 21:22
MelanieB schreef:
Nice Loezoe!! Ik ben echt benieuwd naar de collectie irl voor mn kleintjes
Ik vond het zelf ook érg leuk. Was nogal teleurgesteld na die foto's van Ooteman met dat zwart (want de mijne is zwart in de winter en bruin in de zomer en dus wil ik graag wat kleur), maar dit maakt het helemaal goed
Shirly_Bob
Geplaatst: 22-08-11 21:23
.. ik haat groen, geel & oranje wel van paars, maar dat dekje vind ik niet echt leuk.. Geen BR voor mij deze winter
Hopelijk heeft eskadron wat voor me! want ik moet wel shoppen!