Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

essiedepessie schreef:dan ga ik maar niet zeggen wat ik voor mijn jaarling betaal ...
parouscha schreef:Mallootje schreef:Als je 3000 wil uitgeven kan je ook best kijken naar paarden waar 4000 bijstaat. Daar kan je dan toch nog wat vanaf halen en misschien heb je dan wel voor 3250 een leuk paard waar je eerst niet wilde voor bellen omdat'ie toch te duur was. Mijne stond voor 4500 op internet en heb er uiteindelijk ook nog wel een stuk vanaf gedaan, voorlopig vind ik 'm geen rotzooi![]()
Ik wilde ook gewoon echt geen 8000 meer uitgeven. 1x gedaan en heb me ZO slecht gevoeld toen het niet ging zoals ik wilde/hoopte/verwacht had, en omdat ik dan dacht "komaan, voor zoveel geld moét ik het hier wel gaan waarmaken" .. Slechte gedachtengang, dus wilde ik nu per se een paard dat minder kostteMisschien een rare kronkel in mn hoofd maar ik voel nu iig geen prestatiedruk meer, of toch veel minder!
Ik heb dat inderdaad ook niet voor een paard over hoor 8000 euro
Koop je een leuke auto voor haha!
Met 4000 moet 't snel ophouden. Tenzij je echt een wedstrijd liefhebber bent en je op hoog niveau wilt presteren. Maar dat is in mijn situatie helemaaaal niet 't geval
Puur hobby matige rijder, thuis misschien op niveau trainen met les en bosritten enz. Misschien als er een leuke stamboom bij zit eens naar de keuring. Maar dat was ook alles!
Daar leg ik niet 8000 voor neer
Daarbij vind ik 't dood eng als een dier een ongeluk krijgt of iets dergelijks en het paard moet afgemaakt worden. Dan ben je in 1 klap je 8000 euro toch kwijt! Dan ben ik liever 3000 kwijt dan 8000. Het zijn toch levende dieren, die altijd wat kunnen krijgen.

Zo´n leukerd is er vast wel te vinden hoor!
I know!
zal ff linkje zoeken 
.. spijtig dat ze er niet meer is
Hopelijk is ze volgende keer net zo leuk!
Hij is zo goed opgevoed! En hij is lekker rustig haha, daar hou ik van! Nu moet er nog geboden worden, hoop echt dat het gaat lukken!
http://dieren.marktplaats.nl/paarden/46 ... nnedy.html