esje01 schreef:Ons zorgenkindje liep gisteren weer eens een wedstrijdje en het ging echt super! 191 en 194 punten in het M1, geen enkele onregelmatige pas, JOEPIE!
wauw netjes hoor! hoeveel punten moet je nog om door te gaan naar 't M2? waarom is de jouwe een zorgenkindje, ik begrijp dat ie kreupel is geweest?
@ Nemurin daar was ik dus ook bang voor. gisteren was Flicka er weer helemaal bij, nog iets zwelling maar een stúk minder dan de dagen ervoor. we zijn even met haar het bos in gelopen en daar wilde ze ook wel lekker rennen en bokken dus ze voelt zich iig weer helemaal normaal.
heerlijk dagje sowieso gisteren, eerst met Zned het bos in (en die wilde wel een showtje weggeven, kan ik zó van genieten!), daarna lekker aan de koffie even de buien afwachten, toen met Flicka voor een tweede rondje en dáárna nog met Faram en Mone een rustig buitenritje...
toen iedereen goed en wel (enigszins verkleumd) weer teruggekeerd was bij de stal hadden we een SinterKerst einde-van-de-middag, met warme chocomel, oliebollen en snert. voor de stalhouder hadden we met alle stalgenoten een mooi kerstpakket samengesteld. supergezellig maar ook gewoon lekker genieten van zo'n vrije dag... hihi!